لک: امیدوارم امسال نتیجه خوبی بگیریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به محمد کشاورز استراحت نداده‌ام و هر زمان به این بازیکن نیاز داشتیم از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به محمد کشاورز استراحت نداده‌ام و هر زمان به این بازیکن نیاز داشتیم از او در ترکیب تیم استفاده می‌کنم.
به گزارش تسنیم ، رضا لک شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به دیدار حساس تیمش برابر مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: این بازی هم مانند سایر دیدارها است و چه زمانی که لیگ برتر پلی‌آف نداشت و چه الان که قهرمان پس از مرحله پلی‌آف معرفی می‌شود، برای ما 3 امتیاز دیدار با مس سونگون با 3 امتیاز بازی با آذرخش یا پارسیان تفاوتی ندارد.
وی ادامه داد: هفته گذشته و برابر آذرخش بندرعباس هم به بازیکنان گفتم امتیاز این بازی با سایر مسابقات فرقی ندارد. البته بازی با مس سونگون جدال تیم‌های اول و دوم جدول است و 2 تیم ملی‌پوشان زیادی دارند و این موارد، وضعیت آن را از نظر رسانه‌ای خاص‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: اما چیزی که از ابتدای نیم‌فصل به دنبال آن بوده‌ایم، سازوکاری مشخص در حمله، دفاع و ضربات ایستگاهی است تا هم شکل تیمی ما بهتر شود و هم نیم‌نگاهی به پلی‌آف داشته باشیم. برای رویارویی با تیم‌هایی که ممکن است در مرحله پلی‌آف با آنها بازی کنیم مانند آذرخش یا مقاومت، سبک بازی متفاوتی در حمله و دفاع به‌کار گرفته‌ایم و برای بازی با مس سونگون نیز همین کار را می‌کنیم.

لک گفت: برنامه‌های خود برای دیدار با مس را نسبت به گذشته تغییر نداده‌ایم. امیدوارم روند خوبی که در هفته‌های اخیر داشته‌‌ایم را ادامه دهیم و خوشحال می‌شوم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و بازی زیبایی از 2 تیم ببینند و بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی درباره اینکه در این فصل رکورد بردهای متوالی گیتی‌پسند را نسبت به سال 96 ارتقا داده است، تصریح کرد: تا امروز حتی یک بار هم در این باره با بازیکنان صحبت نکرده‌ام. در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم. سال گذشته گیتی‌پسند با هزینه زیاد برای قهرمانی بسته شد و بازیکنان بیشتری هم داشت، اما از نظر فنی اتفاقات خوبی در این تیم نیفتاد که البته کاری با دلایل آن ندارم. روزی که تیم گیتی‌پسند را تحویل گرفتم، از نظر روحی و فنی بسیار آشفته بود و زمین زیادی برد تا ماهیت خوبی پیدا کنیم.

یک نیم‌فصل گذشت تا تیم شکل بگیرد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه در هفته‌های ابتدایی لیگ پیروز می‌شدیم، اما همبستگی تیمی نداشتیم بیان کرد: یک نیم‌فصل طی شد تا من و بازیکنان به آن چیزی که می‌خواستیم برسیم و تیم شکل بگیرد. گیتی‌پسند در سال‌های اخیر همواره بهترین آمار گل زده را داشت اما پیش نیامده بود که کمترین گل خورده را داشته باشیم و جای خوشحالی دارد که امسال با وجود داشتن بازیکنان هجومی در بخش دفاعی نیز عملکرد خوبی داریم.

لک اضافه کرد: این نشان از تمرکز بازیکنان در تمرینات دارد و در هر بازی نسبت به چیزی که قرار است در آن اتفاق بیفتد، تغییراتی در دفاع داریم. این کمی برای تیمی که بازیکنان هجومی زیادی دارد سخت است، اما بازیکنان به کاری که می‌کنیم اعتماد کرده‌اند.

وی افزود: این همبستگی تیمی و شکل بازی را در دور برگشت که بازی‌های سختی داشتیم حفظ کرده‌ایم و اهمیت این موضوع بیشتر از ثبت رکورد است. امسال یک اشتباه در مرحله پلی‌آف می‌تواند زحمات یک فصل یک تیم را از بین ببرد و تمام هدف من این است که در پلی‌آف، اشتباهات بازیکنان را کم و فضاهایی که در دفاع می‌تواند به ما ضربه بزند را ترمیم کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم به این هدف بسیار نزدیک هستیم و امیدوارم پس از اتفاقات سال گذشته امسال نتیجه خوبی بگیریم. گیتی‌پسند خیلی پرستاره نیست، اما بازیکنان آن به دنبال یادگیری هستند و گیتی‌پسند نشان داده حتی زمانی که از حریف عقب می‌افتد برای برد برنامه دارد.

لک درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: بازیکن محرومی نداریم. یکی، دو بازیکن مصدومیت‌های جزئی دارند، اما به شکلی نیست که نتواننند بازی کنند و در تمرینات نیز حضور دارند.

وی در پاسخ به اینکه چرا محمد کشاورز در 2 بازی اخیر روی نیمکت است و بازی نمی‌کند اظهار داشت: هر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند، بازی می‌کند. بسته به شرایط بازی و تصمیمات من ترکیب مشخص می‌شود. کشاورز اینجاست که به تیم کمک کند و حضور او به عنوان یک بازیکن باتجربه کمک‌کننده است. کشاورز مانند سایر بازیکنان هر زمان نیاز باشد، بازی می‌کند و اگر نیاز نباشد هم بازی نمی‌کند. مسیری را طی می‌کنیم که به تمام بازیکنان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اینکه گفته شده به کشاورز برای مرحله پلی‌آف استراحت داده است، افزود: موضوع استراحت نیست و تا پلی‌آف هم 5 بازی باقی مانده است. از تمام بازیکنان جدای از اسم و رسمشان زمانی که به کار تیم بیایند استفاده می‌کنیم و مهم این است که بازیکن در اختیار تیم باشد که خوشبختانه درباره کشاورز همین‌طور است.

لک درباره زمان اضافه شدن بازیکن برزیلی جدید گیتی‌پسند به این تیم تصریح کرد: این بازیکن 15 روز زودتر از پلی‌آف می‌رسد و اگر شرایط بازی داشته باشد در 2 دیدار آخر مرحله مقدماتی هم از او استفاده می‌کنیم تا برای مرحله پلی‌آف با تیم هماهنگ شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار