موسوی: هنگامی به تیم ملی باز می‌گردم که مثمرثمر باشم

مدافع میانی تیم ملی والیبال گفت: هنگامی به تیم ملی باز می‌گردم که برای تیم مثمرثمر باشم. در حال حاضر نمی‌توانم صدرصد در خدمت تیم باشم، از این رو ترجیح دادم تیم را در هفته نخست لیگ جهانی همراهی نکنم.

موسوی: هنگامی به تیم ملی باز می‌گردم که مثمرثمر باشم


به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی در حاشیه برگزاری آخرین تمرین تیم ملی ایران برای شرکت در نخستین هفته لیگ جهانی اظهار کرد: ملی پوشان هفت هفته تمرینات مستمر و شش بازی تدارکاتی به منظور شرکت در لیگ جهانی انجام داده اند. این تمرینات تیم ملی پرفشار بوده و بازیکنان با انگیزه بالایی در آن شرکت کردند.
وی ادامه داد: به جز یک هفته استراحت که در خلال تمرینات داشتیم، تمرینات بسیار خوب بوده و رضایت کادر فنی جلب شده است. شرایط تیم ملی نیز در حال حاضر بسیار خوب است بجز من که مصدومیت دارم، سایر مصدومان درمان شدند و در حال حاضر در آمادگی کامل به سر می برند.
بازیکن تیم ملی والیبال درباره عملکرد کولاکوویچ افزود: در حال حاضر تیم ملی جوان تر شده است، تمرینات پرفشارتر و ساعت آن نیز بیشتر شده است. کولاکوویچ مربی خاص و خوبی است و با بازیکنان مهربان بوده و با احترام با آنان سخن می گوید.
موسوی در خصوص مصدومیتی که برایش ایجاد شده است، اظهار داشت: مصدومیت من کهنه است که در فشار تمرینات امانم را می‌برد. این مصدومیت در جریان برگزاری لیگ برتر والیبال یک بار به سراغم آمد که با دو هفته درمان برطرف و به بازی ها برگشتم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه پیش بینی می کنید چه زمانی به اردوی بعدی تیم ملی والیبال اضافه شوید؟ افزود: تیم ملی را در سفر اخیر همراهی نخواهم کرد و با صبحت هایی که با سرمربی تیم داشتم برای درمان در تهران خواهم ماند. در حال حاضر زانوهایم درد می کند و به طور قطع درمان مناسب در مدت ۱۰ الی ۱۴ روز به مرز آمادگی می رسم و به اردوی بعدی تیم ملی اضافه می شوم.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ادامه داد: هنگامی به تیم ملی باز می‌گردم که برای تیم مثمر ثمر باشم در حال حاضر نمی توانم صدرصد در خدمت تیم باشم، از این رو ترجیح دادم تیم را در هفته نخست لیگ جهانی همراهی نکنم.
وی نبودش در هفته اول لیگ جهانی را خطری برای تیم ملی ندانست و گفت: در حال حاضر مسعود غلامی و سامان فائزی به تیم اضافه شدند و جایگزین‌های خوبی برای پست من هستند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار