مرگ ۷ دانشجوی علوم و تحقیقات بر اثر واژگونی اتوبوس در محوطه دانشگاه

آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات اعلام شد.

آخرین جزئیات واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات اعلام شد.

رضا همدانچی (مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد) با اعلام جزئیات واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان به خبرنگار ایلنا گفت: این دستگاه اتوبوس مربوط به واحد علوم و تحقیقات بوده که در حال انتقال دانشجویان به دانشکده‌هایشان بود و فعلا دلیل واژگونی آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی به موقع در محل حاضر و همچنین هلیکوپتر‌های امدادی اعزام شدند. در حال حاضر تمامی مجروحان از محل حادثه خارج و به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر یک تیم زبده از راهنمایی رانندگی و مجموعه‌های دیگر اینجا هستند و موضوع را بررسی می‌کنند.

برخورد اتوبوس با دیوار بتنی در دست بررسی است

سرهنگ مسعود جبارزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با چند دستگاه سواری و دیوار بتنی باعث کشته و زخمی شدن افراد شده است.

وی گفت: این تصادف در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد واقع در انتهای بلوار ستاری، میدان دانشگاه رخ داده است.

۷ کشته و ۲۸ مجروح بر اثر واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات

پیمان صابریان (رئیس مرکز اورژانس تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (سه شنبه) در دانشگاه علوم و تحقیقات رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام اورژانس هوایی به این حادثه گفت: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله یک بالگرد اورژانس،۱۵ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس، ۲ دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه ۷ نفر جان خود را از دست داده و ۲۸ نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار