هر مسابقه برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: باید سعی کنیم در ادامه مسابقات با گرفتن نتایج بهتر جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم تا موقعیت فعلی‌ را از دست ندهیم چرا که از حالا به بعد بازی‌ها تعیین‌کننده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: باید سعی کنیم در ادامه مسابقات با گرفتن نتایج بهتر جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم تا موقعیت فعلی‌ را از دست ندهیم چرا که از حالا به بعد بازی‌ها تعیین‌کننده است.

به گزارش ایمنا، تیم هندبال بانوان سپاهان در حالی خود را برای بازی دوم از دور برگشت آماده می‌کند که هفته گذشته در اصفهان مغلوب تیم چمران لارستان شد و روز جمعه -۷ دی ماه- به مصاف اشتادسازه طرقبه شاندیز می رود.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با باخت هفته گذشته‌ تیمش برابر تیم شهید چمران لارستان اظهار کرد: مقابل تیم باتجربه لارستان باخت سنگینی را را متحمل شدیم، البته در دور رفت هم تقریبا با همین نتیجه شکست خوردیم و نتوانستیم از سدشان بگذریم.

وی افزود: در این مسابقه انتظار بازی بهتری را از بازیکنانم داشتم ولی متأسفانه باز به دلیل همان اشتباهات فردی که از قبل هم وجود داشت نتوانستیم خوب عمل کنیم و نتیجه بگیریم، در واقع بچه‌ها در بعضی دقایق آن پختگی لازم را ندارند، از موقعیت‌ها خوب استفاده نمی‌کنند و هر کدام یک اشتباه را انجام بدهند حاصلش نتیجه خوبی نخواهد بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل اشتادسازه طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: از اینجای لیگ به بعد سرنوشتمان در جدول و اینکه بتوانیم جایگاه خودمان را حفظ کنیم بستگی به بازی‌های پیش رو دارد و در واقع هر چه جلوتر می‌رویم هر بازی‌ حکم یک فینال را برای ما خواهد داشت.

قینانی تصریح کرد: بازیکنانمان از نظر روحی روانی نیاز به ریکاوری دارند، باید از این لحاظ یک مقدار روی آن‌ها کار شود ولی این نکته را هم نباید فراموش کنیم که بچه‌های تیم دانش‌آموز هستند. استرس امتحانات پایان ترم، درس‌ها و دلنگرانی‌هایی که از این بابت برایشان وجود دارد در عملکردشان تأثیرگذار است و حتی ممکن است به خاطر امتحانات، ما این هفته نتوانیم یک‌تعداد از بازیکنان را با خودمان به مشهد ببریم.

وی تاکید کرد: درست است اشتاد سازه طرقبه تازه به لیگ برتر آمده ولی تیم بابرنامه و خوبی است، ما در دور رفت شکستشان دادیم اما واقعا خوب بازی می‌کنند و باانگیزه هستند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان ادامه داد: به جز تیم های تأسیسات دریایی و شهید چمران لارستان بقیه تیم‌ها به لحاظ نوع عملکرد تقریبا هم‌سطح هستند، ممکن است با یک یا دو گل جایگاه تیم ها درجدول جابه‌جا شود و آن‌قدرها از نظر امتیاز فاصله تیم‌ها زیاد نیست.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار