دادفرنیا: برای بازی در سوپر لیگ چیزی کم نداریم

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان گفت:تیم خانه بستکبال اصفهان لیاقت صعود از مرحله پلی‌آف را دارد، به این حرفم اعتقاد قلبی دارم وبه همین دلیل این تیم حفط خواهد شد تا به امید خدا وبا حمایت‌های رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان برای فصل آینده اسپانسر جذب کنیم چراکه این تیم برای بازی در سوپرلیگ چیزی کم ندارد.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان گفت: تیم خانه بستکبال اصفهان لیاقت صعود از مرحله پلی آف را دارد، به این حرفم اعتقاد قلبی دارم و به همین دلیل این تیم حفط خواهد شد تا به امید خدا و با حمایت های رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان برای فصل آینده اسپانسر جذب کنیم چرا که این تیم برای بازی در سوپر لیگ چیزی کم ندارد.

امید دادفرنیا درگفت و گو با ایمنا اظهار کرد: طی هفته های گذشته تیم ما مدام در تیرس اشتباهات عدیده داوری بود و حتی با اعلام این موضوع به فدراسیون، بازهم شاهد این قبیل اتفاقات در بازی با خانه بسکتبال بوشهر بودیم. اشتباهات عدیده داوری باعث شد در بازی که توپ و میدان در اختیار ما بود به نفع خانه بسکتبال بوشهر به پایان برسد و متاسفانه بازی برده را با یک پرتاپ پنالتی از دست دادیم.

وی افزود: تا ۲ دقیقه انتهایی با اختلاف ۶ امتیازی از رقیب پیش بودیم اما بخاطر ناداوری شکست خوردیم، البته شاید هیاهوی نیمکت تیم خانه بسکتبال بوشهر دلیل خوبی برای به هم زدن آرامش داوران و خارج شدن بازی از کنترل دواران بود.

سرمربی تیم خانه بستکبال اصفهان تصریح کرد: متاسفانه در بازی با نفت امیدیه در همان دقایق اولیه بازی گارد راس خود را از دست دادیم و در کوارتر دوم بازی یکی دیگر از بازیکنان اصلی ما مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. در ادامه این بد اقبالی ها روز قبل بازی طی تمرین یکی دیگر از باریکنانمان مصدوم شدند و شاید به همین دلایل روزی که میزبان تیم پر هزینه نفت امیدیه بودیم بازی را در واگذار کرد یم.

دادفرنیا ادامه داد: بقول یکی از دوستان شاید عنوان بدشانس ترین مربی لیگ برازنده من باشد اما من شخصاً از بازیکنانم رضایت کامل دارم و این سطح از تلاش و غیرتشان را تمجید می‌کنم. چرا که آن ها نمایش عزتمندانه ای را با میانگین سنی بیست سال در مقابل تیمی که قرارداد یکی از بازیکنانش اندازه تمام هزینه های تیم خانه بستکبال است ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد : بازی ما در مقابل مهرویان نوین ماهشهر عملاً بازی تشریفاتی خواهد بود چون هم جایگاه تیم ما و هم جایگاه تیم ماهشهر در جدول تثبیت شده است. تیم ماهشهر با هزینه های گزاف در بین بازیکنان خود از بازیکنان خارجی بهره می‌برد، تمام مسافرت ها را با هواپیما انجام می‌دهند و در هتل های چند ستاره اقامت می‌کنند ولی تیم ما فقط متکی به غیرت بازیکنانش است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اصفهان اضافه کرد: آنقدر بودجه نداریم که بخواهیم هزینه های سرسام آور داشته باشیم چون هدف ما پشتوانه سازی برای بستکبال استان است. بعد از بازی با ماهشهر یک هفته استراحت خواهیم کرد و ۲۱ دی ماه در مرحله پلی آف میزبان تیم صنعت مس خواهیم بود و ۲۸ دی ماه هم بازی برگشت را در کرمان پیش رو رو داریم.

دادفرنیا تاکید کرد : تیم ما لیاقت صعود از مرحله پلی آف را دارد و به این حرفم اعتقاد قلبی دارم؛ به همین دلیل این تیم حفط خواهد شد و به امید خدا با حمایت های رییس هسئت بسکتبال استان اصفهان برای فصل آینده اسپانسر جذب کنیم. این تیم برای بازی در سوپر لیگ چیزی کم ندارد، شاهد هستیم که تیم های دیگر با هزینه های گزاف هم مقابل تیم جوان و کم هزینه خانه بستکبال به مشکل می خورند و این نشان دهنده غیرت، تلاش و همدلی بازیکنان من است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار