فعالیت ۱۲۲۸ کارگاه مرمت در استان اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در سه سال گذشته ۱۲۲۸ کارگاه مرمت در استان اصفهان فعال بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: در سه سال گذشته ۱۲۲۸ کارگاه مرمت در استان اصفهان فعال بوده است.

به گزارش ایمنا فریدون الله یاری اظهار کرد: مدیران میراث فرهنگی شهرستانهای استان اصفهان به عنوان دبیران ستاد اجرائی خدمات سفر استان موظفند از دی ماه سال جاری با فعال کردن ستادهای سفر شهرستان های خود برنامه ریزی های متقنی در زمینه ایجاد نوروزی با نشاط برای گردشگران در فروردین ۹۸ فراهم سازند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه کمی و کیفی کارگاه های مرمت آثار تاریخی در استان اصفهان تصریح کرد: در ۳سه سال گذشته با توجه به تجهیز و فعالیت بیش از ۱۲۲۸ کارگاه مرمت در استان اصفهان انتظار داریم این روند با تشکیل منظم جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها و تخصیص بودجه های شهرستانی در سال ۱۳۹۸ از رشد کمی و کیفی قابل قبولی برخوردار باشد.

وی گفت: نظارت کیفی بر طرح های مرمتی و ایجاد پروژه های زیر ساخت گردشگری از یک سو، تلاش در جهت توسعه طرح های ترویج صنایع دستی و تلاش در راستای ارائه مکانیسم مناسب جهت آمارگیری مناسب از گردشگران و ارائه آمارهای مناسب و متقن از دیگر سیاست های اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در راستای یکپارچه سازی هر چه بهتر فعالیت های اداره کل در ۲۴ شهرستان استان اصفهان است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: تلاش داریم تا در دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی، دستاوردهای ۴۰ ساله این اداره کل را به طور مناسبی به آگاهی عموم مردم برسانیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار