داوودی: مسئولان به قول‌های خود به مدال‌آوران عمل کنند

ملی‌پوش اصفهانی بسکتبال گفت: پاداش بلافاصله پس از کسب مدال به ورزشکار می‌چسبد و امیدوارم مسئولان استان به قول‌های خود در این خصوص عمل کنند.

ملی‌پوش اصفهانی بسکتبال گفت: پاداش بلافاصله پس از کسب مدال به ورزشکار می‌چسبد و امیدوارم مسئولان استان به قول‌های خود در این خصوص عمل کنند.
آرن داوودی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عدم پرداخت پاداش وعده‌ داده شده به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اظهار داشت: شنیده بودم که استاندار سابق اصفهان قول‌هایی برای پرداخت پاداش به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی داده بودند که هنوز عملی نشده است. از طرف دیگر گویا به برخی بازیکنان استان‌های دیگر از طرف مسئولان همان استان‌ها پیش از اعزام به جاکارتا مبالغی به عنوان پول توجیبی پرداخت کرده بودند که البته در اصفهان این اتفاق نیفتاد.
وی افزود: نمی‌دانم این پاداش را از چه طریقی باید پیگیری کنیم و امیدوارم پرداخت آن هرچه زودتر محقق شود، چون پاداش را همان زمان که تیم و بازیکن مقام می‌آورد باید به او پرداخت کنند.
ملی‌پوش اصفهانی بسکتبال کشورمان ادامه داد: پاداش به موفقیت تعلق می‌گیرد و به نظر من تا زمانی که شادی این موفقیت هنوز تازه است به ورزشکار می‌چسبد و هرچه پیش می‌‌رویم، این موضوع بیشتر لوث می‌شود.
داوودی درباره وضعیت تیمش در لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال با پالایش نفت آبادان در لیگ حضور دارم که در 5 هفته گذشته مسابقات شکستی نداشته‌ایم. روز پنجشنبه نیز در آبادان بازی سختی برابر شیمیدر تهران در پیش داریم.
بازیکن سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر بیان داشت: از بازگشت دوباره ذوب‌آهن به بسکتبال بسیار خوشحالم چون ریشه‌های اصفهان و ذوب‌آهن در بسکتبال بسیار قدرتمند است و این تیم بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر بسکتبال کسب کرده است.
وی با بیان اینکه جای ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال خالی بود، اضافه کرد: خوشحالم که با تلاش‌های زیاد سعید آذری، صداقت‌نیا و جواد داوری رئیس هیئت بسکتبال استان، این تیم به لیگ برتر بازگشت. ذوب‌آهن تیم جوانی است و بسیار دیر بسته شد. امیدوارم این تیم امسال نتایج خوبی بگیرد و در فصل آینده تیمی آماده‌تر و بهتر را در زمان زودتر به لیگ برتر بفرستند.
داوودی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت بازیکنان اصفهانی در صورت تداوم تیم‌داری ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: بازیکنان اصفهانی زیادی در تیم‌های شهرهای دیگر بازی می‌کنند، چون ذوب‌آهن سال 90-91 منحل شد و یک بار هم به لیگ برتر بازگشت که حضورش ادامه‌دار نبود و بیشتر بازیکنان اصفهانی در تیم‌های مختلف پخش شدند. پتانسیل بالای بسکتبال اصفهان می‌تواند به روند رو به رشد بسکتبال کشورمان کمک کند.
ملی‌پوش اصفهانی بسکتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان از مدال‌آوران حمایت کنند، چون بسیاری از این ورزشکاران نیازمند این پاداش‌ها هستند و زندگی آنها با این پاداش‌ها و قول‌هایی که به آنها داده شده می‌چرخد و امیدوارم این مبالغ زودتر به دستشان برسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار