ناکامی جاعلان در فروش ملک ۱۱۰ میلیارد ریالی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان : اعضای باندی که با جعل سند قصد فروش ملکی خالی از سکنه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال را داشتند شناسایی و دستگیر شدند. آنها با پرسه‌زنی در مناطق بالای شهر اقدام به شناسایی املاک گران‌قیمت خالی از سکنه کرده و با اطمینان از مراجعه نکردن طولانی مدت صاحبان ملک، برای آن سند جعلی تهیه و آن را به فروش می‌رساندند.

ناکامی جاعلان در فروش ملک ۱۱۰ میلیارد ریالی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اضهارداشت: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با رصد فعالیت این باند که جعل سند برای املاک خالی از سکنه و کلاهبرداری از طریق فروش آنها بود، موفق به شناسایی و دستگیری اعضای آن شدند.
وی با بیان اینکه اعضای این باند مهارت بالایی در تهیه اسناد جعلی داشتند، افزود: آنها با پرسه‌زنی در مناطق بالای شهر اقدام به شناسایی املاک گران‌قیمت خالی از سکنه کرده و با اطمینان از مراجعه نکردن طولانی مدت صاحبان ملک، برای آن سند جعلی تهیه و از این طریق آن را به فروش می‌رساندند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تحقیقات گسترده کارآگاهان این باند 3 نفری هنگام فروش ملکی به ارزش بیش از 110 میلیارد ریال در یکی از بنگاه‌های معاملات ملکی اصفهان، دستگیر و از آنان یک جلد سند بنچاق جعلی هم کشف شد.
وی با اشاره به سوابق کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری این متهمان، گفت: متهمان با اقرار صریح به بزه انتسابی همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.
سردار آقاخانی افزود: با تلاش کارآگاهان، صاحبان اصلی این ملک که از چنین اتفاقی بی‌اطلاع بودند شناسایی شدند و در جریان این کلاهبرداری قرار گرفتند.
وی با هشدار به افرادی که املاک گران‌قیمت خود را به‌صورت بدون صاحب رها می‌کنند افزود: زمین‌ها و املاک گران‌قیمت رها شده که هیچ‌گونه اقدامی برای مشخص کردن حدود مالکیت آنها صورت نگرفته مورد طمع جاعلان و کلاهبرداران قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار