منصوریان: بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن از نظر روحی و روانی دگرگون شدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازیکنان تیمم از ‌نظر روحی و روانی دگرگون شدند گفت: با توجه به وضعیت تیم مجبور بودیم تمرینات را زودتر از سایر تیم‌ها آغاز کنیم.

دور جدید تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن که از روز پنجشنبه 29 آذرماه آغاز شده است، امروز نیز زیر نظر علیرضا منصوریان در ورزشگاه ملت اصفهان ادامه پیدا کرد.

بازیکنان این تیم در تمرین امروز در قالب 2 تیم بازی تحت فشار را تمرین کردند و در روزهای آینده نیز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خواهند پرداخت.

در تمرین امروز سبزپوشان، قاسم‌ حدادی‌فر، محسن مسلمان، حمید بوحمدان، رشید مظاهری، سیدمحمدرضا حسینی، محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، معراج اسماعیلی، ارسلان مطهری، نوید حیدری، مهران درخشان‌مهر، محمدرضا عباسی، میلاد فخرالدینی، پویا اسدی، حمید ملکی، نیما طاهری، مسعود ابراهیم‌زاده، هادی محمدی، زبیر نیک‌نفس، مجتبی مقتدایی و ابوذر صفرزاده حضور داشتند.

ذوب‌آهن فعالیت خود در نقل و انتقالات را از هفته آینده آغاز می‌کند و احتمالاً یک مهاجم خارجی به این تیم می‌پیوندد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در حاشیه تمرین امروز این تیم، درباره آغاز زودهنگام تمرینات تیمش در تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت: مجبور بودیم تمرینات را زود آغاز کنیم چون نسبت به بقیه تیم‌ها عقب‌تر بودیم و نتایج تیم در نیم‌فصل نخست می‌طلبید که زودتر از سایرین استارت بزنیم.

علیرضا منصوریان درباره فعالیت ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات گفت: ان‌شاالله 2 خرید خوب خواهیم داشت تا خط حمله ذوب‌آهن را متحول کنیم.

وی درباره وضعیت تمرینات ذوب‌آهن افزود: بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند. تیم از نظر روحی و روانی دگرگون شده و از بزرگ‌ترهای تیم برای کمک به این شرایط تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: با تلاش مضاعف به نقطه ایده‌آل می‌رسیم و روزهای خوب ذوب‌آهن نیز از راه می‌رسد.

به گزارش ذاکرنیوز، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال از 14 بهمن ماه آغاز می‌شود و ذوب‌آهن در نخستین دیدار خود در دور برگشت میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

سبزپوشان اصفهانی در دور رفت لیگ هجدهم نتایج ضعیفی کسب کردند و با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی ایستادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار