برنامه گالری گردی اصفهان

گالری پنج او هفت میزبان «نگاره‌های ایران» در این هفته خواهد شد، همچنین گالری دیدار آثار نقاشی را با عنوان «بار دیگر» به نمایش می‌گذارد.

گالری پنج او هفت میزبان «نگاره‌های ایران» در این هفته خواهد شد، همچنین گالری دیدار آثار نقاشی را با عنوان «بار دیگر» به نمایش می‌گذارد.

به گزارش فارس ، این هفته 4 گالری در اصفهان آثار هنرمندان را در خود جای داده‌اند؛ در این 4 گالری آثاری از هنرهای نقاشی و آبرنگ به نمایش گذاشته می‌شوند که هر کدام در مکان متفاوت و زمان متفاوتی در مقابل دید هنرمندانه مردم قرار می‌گیرند، مردم برای بازدید از این آثار باید سراغ گالری دیدار، گالری نگاه نو، گالری پنج او هفت و نگارخانه خورشید بروند و از تماشای این آثار لذت ببرند.

گالری پنج او هفت

نمایشگاه نقاشی با عنوان «نگاره‌های ایران» از آثار غلامحسین آقارخ در پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت پنج او هفت برگزار شده است؛ این گالری از 7 دی ماه تا 19 دی ماه میزبان هنرپروران و علاقه‌مندان به آثار نقاشی است.

بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت 17 تا 21 شب در مقابل چشمان هنری مردم قرار می‌گیرد، مکانی که برای «نگاره‌های ایران» در نظر گرفته شده است در خیابان کمال، انتهای کوچه 10، پشت تکیه حاج میرزا داوود، پژوهشکده پنج او هفت خواهد بود.

گالری نگاه نو

پریسا مهزاد آثار آبرنگی خود را در گالری نگاه نو به نمایش گذاشته است؛ آغاز این نمایشگاه از 7 دی ماه و پایان آثار آبرنگی در 20 دی ماه است، ساعت بازدید از این آثار ساعت 17 خواهد بود و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت، کسانی که علاقه به این آثار دارند باید به خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ‌ارم، گالری نگاه نو مراجعه کنند و از دیدن آثار پریسا مهزاد لذت ببرند.

نگارخانه خورشید

نمایشگاهی گروهی از آثار هنرجویان آزیتا داورخواه در هنر نقاشی از 7 دی ماه افتتاح شده است؛ در این نمایشگاه نادر مذهب‌نیا حضور پیدا می‌کند، ادامه بازدید از این گالری تا 12 دی ماه است و ساعت‌هایی که برای بازدید در نظر گرفته شده است از ساعت 16 تا 20 هست، علاقه‌مندان به این آثار باید به خیابان شیخ کلینی، نرسیده به بازارچه پرواز، جنب تریا برمک، پلاک 15، نگارخانه خورشید بروند.

گالری دیدار

در گالری دیدار نمایشگاه نقاشی «باری دیگر» آثار زهرا ابراهیمی از 7 دی ماه آغاز شده است؛ این نمایشگاه تا 12 دی ماه ادامه فعالیت خود را دارند و برای بازدید از این آثار می‌توان از ساعت 16 تا 20 به گالری دیدار برویم و از این آثار لذت ببریم.

گالری دیدار آثار نقاشی زهرا ابراهیمی را در خود جای داده است که این گالری در خیابان توحید، خیابان شهید نقدی، کوچه 3 شهید قاسمی، پلاک 6 واقع شده است، هنردوستان برای تماشای این آثار باید به این مکان بروند و از این آثار با دیدی هنری بازدید کنند و لذت ببرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار