آرزوهای دور و دراز قنبری حاج صفی صدپله ‌خطرناک‌تر از درخشان‌مهر

مدافع سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی ادعای رسیدن به پیراهن تیم ملی را مطرح کرده که در فصل گذشته نتوانست از پس یک جوان بی تجربه بر بیاید.

آرزوهای دور و دراز قنبری حاج صفی صدپله ‌خطرناک‌تر از درخشان‌مهر


به گزارش ایمنا، هرچند که ذوب‌آهنی‌ها برای انتخاب سرمربی تیمشان فرصت زیادی را از دست داده‌اند ولی با این حال نباید فراموش کرد که این فرصت‌سوزی منجر به جدایی نوبتی بازیکنانی شده که قراردادشان با تیم به پایان رسیده و برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند از تیم جدا می‌شوند. شاید عنوان مهم ترین جدا شده ذوب‌آهن در این چند روز متعلق به مهرداد قنبری مدافع چپ پای این تیم باشد که بعد از سه فصل بازی تصمیم گرفت از اصفهان برود و پیراهن گسترش فولاد را بر تن کند. قنبری در شرایطی این کار را انجام داد که دوران حضورش در ذوب‌آهن به ۲ قسمت یک و نیم ساله تقسیم شد که دوره اول پر بود از بازی و ثبات و عملکرد خوب و دوره دوم تبدیل شد به چند ماه ناکام و پر از مصدومیت و نیمکت نشینی که به نوعی اسباب دلخوری این بازیکن را هم فراهم کرد.

اما در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد در شروع فصل جدید قنبری با شرکت در تمرینات ابتدای فصل تیمش از لحاظ بدنی خودش را آماده حضور در لیگ کند او به یکباره از ذوب‌آهن جدا شد و در مصاحبه‌های خودش صحبت از بازگشت دوباره به اردوهای تیم ملی آن هم با پیراهن گسترش فولاد را مطرح کرد. قنبری که در دوران حضور در ذوب‌آهن در مقاطعی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود در حالی این ادعا را مطرح کرده که در حال حاضر بازیکنانی مثل میلاد محمدی، محمد انصاری و احسان حاج‌صفی چپ پاهایی هستند که نظر مثبت کی‌روش را جلب کرده‌اند و سرمربی پرتغالی تیم ملی بر روی نام این سه بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است. در این شرایط بدون شک قنبری کاری بسیار سخت برای رسیدن به پیراهن تیم ملی خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد که بتواند جایگاهی در لیست تیم ملی برای خودش پیدا کند. اما سوال مهم از قنبری این است که بازیکنی با خصوصیات او که در تیمی مثل ذوب‌آهن نتوانست از لحاظ انگیزه و کیفیت فنی از پس بازیکن ۱۹ ساله و کم تجربه‌ای مثل مهران درخشان‌مهر بر بیاید چطور می‌خواهد از پس مدافعان چپ با تجربه تیم ملی بربیاید. شاید ماندن قنبری در ذوب‌آهن و تلاش بیشتر او برای رسیدن به ترکیب فیکس ذوب‌آهن کمک بیشتری به این بازیکن مازندرانی می‌کرد تا اینکه تصمیم به جدایی بگیرد و بخواهد بنایی را که خودش در ذوب‌آهن خراب کرد تازه در گسترش بنا بگذارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار