نرم افزار «اصفهان ترافیک» به زودی رونمایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان : کلیه اطلاعات مورد نیاز شهری همچون جانمایی اماکن عمومی، بیمارستان ها، اماکن تجاری، مراکز خدماتی، پارکینگ ها در نرم افزار «اصفهان ترافیک»موجود است. تصاویر زنده ترافیکی شهر، اطلاعات پارکینگ های عمومی سطح شهر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نرم افزار «اصفهان ترافیک» به زودی رونمایی می شود

علیرضا صلواتی در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: در آینده نزدیک از مجموعه نرم افزارهای هوشمند ترافیکی رونمایی می شود.

وی ادامه داد: اصفهان ترافیک، ترافیک یار، ترافیک مدیا و مجموعه انیمیشن های آموزش ترافیکی از جمله نرم افزارهایی هستند که به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نرم افزار اصفهان ترافیک به افزایش اطلاعات شهری، شهروندان کمک می کند، گفت: کلیه اطلاعات مورد نیاز شهری همچون جانمایی اماکن عمومی، بیمارستان ها، اماکن تجاری، مراکز خدماتی، پارکینگ ها در این نرم افزار موجود است.

وی افزود: اطلاع رسانی در مورد ایستگاههای دوچرخه و جایگاههای سوخت به وسیله نرم افزار اصفهان صورت می گیرد و باعث کاهش سفرهای شهری شهروندان می شود.

صلواتی در ادامه گفت: تصاویر زنده ترافیکی شهر، اطلاعات پارکینگ های عمومی سطح شهر در اختیار شهروندان قرار می گیرد و بدین وسیله آنها متوجه می شوند نزدیک ترین پارکینگی که ظرفیت خالی دارد کجاست.

وی اضافه کرد: نقاط دسترسی مردم به بانک های موردنظر و کوتاه ترین مسیر در این نرم افزار به آنها اطلاع رسانی می شود و شلوغی و خلوتی خیابان ها و استفاده از خطوط مناسب حمل و نقل عمومی را گوشزد می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: حدود یک میلیارد ریال برای این نرم افزار هزینه شده و می توان گفت جامع ترین نرم افزار ترافیکی است که برای اولین بار در کشور از آن رونمایی می شود و شهروندان با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، می توانند از این ابزار بهره ببرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار