دستگیری باند سارقان موبایل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی ودستگیری اعضای یک باند ۴ نفره که گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان را سرقت می‌کردند خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی ودستگیری اعضای یک باند ۴ نفره که گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان را سرقت می‌کردند خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت تلفن همراه و وجه نقد توسط ۲ سارق رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد هنگامی که این افراد در حال تردد در محل‌های خلوت بودند ۲ نفر ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش با بهانه‌های واهی و پرسیدن آدرس و هویت فردی ناشناس که به دنبال او بودند جلوی مالباختگان را گرفته و در یک فرصت یکی از سارقان از موتور سیکلت پیاده و با اعمال زور و خشونت اقدام به سرقت گوشی همراه و وجوه نقد می‌کردند و متواری می‌شدند.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در این زمینه و با هماهنگی قضائی و طرح ریزی در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.
سرهنگ سلیمیان افزود: متهمان در بازجوئی‌های بعمل آمده به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد از از شهروندان اصفهانی با این شیوه و با همدستی ۲ سارق دیگر و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان از دستگیری دیگر سارقان و مالخر این پرونده نیز خبر داد و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۵ متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه پلیس آگاهی اصفهان برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را همواره در دستور کار خود قرار داده و در مقابله با این مجرمان مصمم و با اقتدار حرکت خواهد کرد، به همشهریان توصیه کرد: از حمل پول نقد بیشتر از نیاز روزانه خودداری کنید و از به همراه داشتن طلا و جواهر و اشیای غیر ضروری گران قیمت بپرهیزید، پول، طلاجات و سایر اموال قیمتی خود را در معرض دید همگان قرار ندهید، جزئیات سرقت، از جمله شماره پلاک و مشخصات موتور سیکلت یا خودرو و خصوصیات راکبان به ویژه نوع و رنگ پوشاک و همچنین چهره و مو و حرکات سارقان را به خاطر بسپارید.
وی در پایان از همشهریان خواست در صورتی که با این روش مورد سرقت قرار گرفته اند به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار