آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از اول تیر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس راهور و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از اول تیر ماه خبر داد.

آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از اول تیر


به گزارش خبرگزاری ایمنا سردار تقی مهری در حاشیه جلسه‌ هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده طرح ترافیکی ویژه تابستان از ابتدای تیر ماه آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخورد پلیس با مصادیق کشف حجاب و روزه‌خواری در خودروهای شخصی اظهار کرد:همانطور که سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کردند، براساس قوانین و مقررات با افرادی که مراعات ماه مبارک رمضان را نداشته و اقدام هنجارشکنی در خودروی شخصی کنند برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه ماموران راهور در صورت مشاهده چنین مواردی وظیفه قانونی خود را انجام خواهند داد، گفت: مواردی هم در برخی از نقاط گزارش شده که ماموران ما با دیگر رده‌های انتظامی با آن برخورد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: به مامورانمان نیز گفته شده که در صورت مشاهده مواردی چون روزه‌خواری و کشف حجاب در خودروها حتما برخورد قانونی لازم را با متخلفان انجام دهند.

مهری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه با دستگاه قضایی انجام شده، گفت: داخل خودرو محدوده شخصی نیست و همانطور که گفتم اگر کسی تظاهر به روزه‌خواری کرده و یا کشف حجاب کند، پلیس با آنها برخورد کرد و مطابق با قوانین و شئونات، متخلفان به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی درباره اینکه چه برخوردی با این افراد می‌شود، گفت: این مقام قضایی است که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار