بهره‌برداری از 2 هزار واحد مسکونی در پروژه شهید کشوری

پروژه شهید کشوری در جنوب شرقی اصفهان با ویژگی خاص خود یعنی قرار گرفتن در بین شریان‌های اصلی این بخش از کلانشهر اصفهان این امکان را فراهم آورده تا هر فردی از هر نقطه در اصفهان بتواند حداکثر در مدت 20 دقیقه به این پروژه دسترسی داشته باشد.

گروه اصفهان-فاطمه کاویانی: پروژه شهید کشوری در جنوب شرقی اصفهان با ویژگی خاص خود یعنی قرار گرفتن در بین شریان‌های اصلی این بخش از کلانشهر اصفهان این امکان را فراهم آورده تا هر فردی از هر نقطه در اصفهان بتواند حداکثر در مدت 20 دقیقه به این پروژه دسترسی داشته باشد. استقرار در جوار رینگ سوم کلانشهر اصفهان بیانگر دسترسی آسان به اتوبان‌ها و شریان‌های اصلی ورودی و خروجی شهر را فراهم آورده است همچون دسترسی به جاده اصفهان ـ تهران، یزد دسترسی آسان به فرودگاه و همچنین پایانه صفه و ایستگاه قطار از نقاط قوت این پروژه است. در آیین واگذاری 2 هزار واحد مسکونی از 8 هزار واحد آبشار پروژه شهید کشوری فرمانده هوانیروز ارتش گفت: پروژه واحدهای مسکونی شهید کشوری بیش از 20 سال از عمر آن گذشته است و اگر حرکت انقلابی امروز انجام نمی‌شد به تاریخ می‌پیوست. امیر یوسف قربانی اظهار کرد: هرگاه به اصفهان می‌آمدیم شهروندان مطالبه این پروژه را داشتند و بیش از 20 سال است منتظر بودیم این پروژه به سرانجام برسد. ولی امروز توسط فرماندهان ارتش توانسته‌ایم به این مهم جامه عمل بپوشانیم. فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: پرونده این پروژه با تعاملات صورت گرفته تا پایان 98 به پایان می‌رسد. او ادامه داد: گرچه در گذشته پروژه شهید کشوری تلاش‌های فراوانی را جهت ایفای تعهداتش به کارکنان انجام داده اما با حذف برخی از ساختارهای دست‌وپا گیر و حمایت عالی و تأمین منابع موجب شد تا امروز تحول عظیمی را شاهد باشیم.

وظیفه اصلی ارتش اقتصادی نیست اما در راستای رفاه مردم عمل می‌کند

رئیس شورای عالی معیشت ارتش گفت: وظیفه اصلی ارتش تأمین امنیت و حراست از مرزهای کشور است اما در کنار آن توجه به موضوعات جانبی نیز در دستور کار قرار داده‌شده است. امیر سرتیپ رضا خرم طوسی اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی تلاش کرده‌ایم برنامه‌هایی مطابق با رفاه حال مردم را در پیش بگیریم. در این راه شهیدانی همچون شهید کشوری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم. او بابیان اینکه اشتغال‌زایی یکی از فعالیت‌هایی بوده که درزمینه مأموریت فرعی ارتش به آن توجه ویژه صورت گرفته است، تصریح کرد: توانسته‌ایم پروژه شهید کشوری را با همت و حمایت فرماندهان ارتش بهتر از گذشته به ثمر برسانیم. خرم طوسی تأکید کرد: موضوع تکمیل پروژه شهید کشوری برای رهبری دارای اهمیت است چراکه چند روز گذشته از فرماندهان ارتش در مورد شرایط اصفهان (پروژه شهید کشوری) سؤال و به مشکلات آن اشاره کردند که پیشرفت این پروژه چگونه بوده و سرعت بخشیدن برای اتمام آن را خواستار شدند. خرم‌طوسی بابیان این‌که 40 سال هست که جلوی استکبار ایستادیم و غرامت آن را می‌دهیم اضافه کرد: هر روشی را امتحان کردند و امروز دست روی اقتصاد و معیشت گذاشته‌اند تا بتوانند این ملت را از پا بیندازند اما به این هدف دست پیدا نخواهند کرد. در ادامه او اظهار کرد: گاهی مشکلاتی در پروژه داشتیم که احساس می‌کردیم نمی‌توانیم از آنها عبور کنیم ولی توانستیم، امروز درجایی هستیم که می‌توانیم هم در مورد آینده آن صحبت کنیم و به‌طور حتم تا سال آینده 2 هزار واحد دیگر تحویل خواهیم داد.

پروژه شهید کشوری سال آینده به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در ادامه این آیین بهره‌برداری گفت: مجموعه پروژه شهید کشوری ازلحاظ شهرسازی می‌تواند افتخاری برای اصفهان باشد؛ شهرکی با این عظمت در کنار شهر بزرگ اصفهان می‌تواند اثرات خوبی ازلحاظ جمعیتی و فرهنگی بر شهر اصفهان بگذارد. جعفر آقایی تصریح کرد: تاکنون در شهرک آبشار 7 فاز عملیاتی به اجرا درآمده که فازهای یک تا 5 با 3 هزار 200 واحد مسکونی به متقاضیان واگذارشده و اسکان در آن‌ها جریان دارد. او تأکید کرد: برخی از مالکین ازجمله مجموعه 300 واحدی شقایق اسناد مالکیت تک‌برگی واحد خود را گرفته‌اند. آقایی ادامه داد: اولویت نخست فاز 6 در قالب 11 برج مسکونی شامل 2 هزار واحد مسکونی است که در یک سال گذشته با حمایت‌های فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمران آبشار اسپادانا مرحله پایان نازک‌کاری صورت گرفته و مقدمات بهره‌برداری در حال انجام است. او عنوان کرد: اصول دقیق اجرای پروژه به این دقیقی توسط مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته آسان کرد. مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا تأکید کرد: هزار 700 واحد هم در فاز 7 در دستور کار است و برنامه‌ریزی برای تکمیل آن ادامه دارد. او بابیان این‌که تهیه برخی از تجهیزات کار را بسیار دشوار می‌کرد، گفت: شرایط اقتصادی سنجیده شد و توانستیم با بهترین شکل این 2 هزار واحد و تا سال آینده 2 هزار واحد بعدی را تحویل دهیم. آقایی بیان کرد: اصفهان دارای مدیران خوبی است و شهردار منطقه 6 آن‌چنان در خدمات‌رسانی کنار ما بود که گاهی اوقات احساس می‌کردم او مدیر پروژه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار