سعید سهیلی: به سیمرغ پشت نکرده‌ام!

روزگذشته یکی از روزنامه های رسمی کشور در صفحه اول خود به گزارشی از فیلم های غایب در سی و هفتمین دوره جشنواه فجر با تیتر «پشت به سیمرغ» پرداخت که پیش از اعلام لیست فیلم های انتخابی راه یافته به بخش سودای سیمرغ،انصراف خود را از حضور در این دوره از جشنواره اعلام کردند.

خبرگزاری صبا: روزگذشته یکی از روزنامه های رسمی کشور در صفحه اول خود به گزارشی از فیلم های غایب در سی و هفتمین دوره جشنواه فجر با تیتر «پشت به سیمرغ» پرداخت که پیش از اعلام لیست فیلم های انتخابی راه یافته به بخش سودای سیمرغ،انصراف خود را از حضور در این دوره از جشنواره اعلام کردند.


در این لیست فیلم سعید سهیلی با نام «ژن خوک» نیز به چشم می خورد که طی مصاحبه ای پیش از این، از طولانی شدن مراحل فنی فیلم تا جشنواره فجر و نرسیدن احتمالی آن به جشنواره خبر داده بود.

سعید سهیلی؛کارگردان فیلم سینمایی «ژن خوک» در واکنش به تیتر منتشر شده در صفحه اول آن روزنامه در گفت و گو با خبرنگار «صبا» عنوان کرد: نمی دانم این تیتر را برچه اساسی نوشته اند، من تنها چیزی که طی مصاحبه با این روزنامه گفته ام این است که همه تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره برسانیم. این تیتر «پشت به سیمرغ» را بر چه اساسی زده اند!؟

وی در ادامه افزود: تمام تلاشمان این است که فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. روزهای پایانی فیلمبرداری در حال انجام است و همزمان تدوین توسط فرامرز هوتهم، صداگذاری توسط وحید مقدسی و ساخت موسیقی نیز در حال سپری شدن است. درست است که جشنواره فجر هیچ زمانی مهری نسبت به من نداشته است، ولی محبت من نسبت به این جشنواره که جشن انقلاب است هیچ وقت کم نشده و دوست دارم در حدی که مقدور است تلاش کنم «ژن خوک» را به سی و هفتمین جشنواره فجر برسانم.

سهیلی در ارتباط با مصاحبه اولیه خود در خصوص طولانی شدن مراحل فیلم و امکان نرسیدن آن به جشنواره بایکی از خبرگزاری ها، توضیح داد:مصاحبه ای کرده ام که در آن گفته بودم امکان این که فیلم به جشنواره نرسد وجود دارد، در عین حال از دادن فیلمم به جشنواره هم می ترسم، ولی هیچ وقت نگفته ام فیلم را به جشنواره نمی دهم. هنوزم به دلیل حواشی از حضور فیلم در این جشنواره می ترسم ولی با توجه به تمام ترس ها و حواشی های به وجود آمده برای فیلم های من در دوره های قبل، این ریسک را می کنم و سعی می کنم فیلم را مانند «گشت ارشاد۱» و «گشت۲»به این جشنواره برسانم.

او در ارتباط با حواشی ایجاد شده نیز اذعان داشت: فقط از حواشی که پیرامون فیلم ایجاد می شود می ترسم وگرنه در همه مقاطع جشنواره فجر محلی برای دیده شدن فیلم فیلم سازان بوده که در کنار آن مردم با یک سال سینمای ایران آشنا شوند.امیدوارم مشکلات رفع شود و فیلم تحویل جشنواره شود.ضمن اینکه نسخه ای از راف کات فیلم تاکنون برای بازبینی به جشنواره تحویل داده شده است.

گفتنی است در این فیلم بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، صبا سهیلی، قربان نجفی، بهرنگ علوی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور حضور دارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار