فتاحی: خلعتبری در لیست خرید نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق درخواست قلعه‌نویی باز هم به دنبال جذب بازیکن هستیم اما خلعتبری در لیست خرید سپاهان نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق درخواست قلعه‌نویی باز هم به دنبال جذب بازیکن هستیم اما خلعتبری در لیست خرید سپاهان نیست.
رضا فتاحی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین تصمیم‌گیری برای اردوی آماده‌سازی این تیم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ امیر قلعه‌نویی قرار بود اردوی نیم‌فصل ما در کیش برگزار شود اما متاسفانه شرایط زمین کیش مد نظر کادر فنی نیست وگرنه خیلی دوست داشتیم اردو را در ایران برگزار کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص احتمال برگزاری اردو در آنتالیا گفت: در حال رایزنی برای برگزاری اردو در کشور‌های خارجی مانند قطر یا ترکیه هستیم و احتمال این‌که اردوی آمادگی در خارج از کشور برگزار شود حدود 70 درصد است.
برگزاری اردوی تداکاتی بعد از امتحانات
وی با اشاره به این‌که این اردو از 27 دی‌ماه آغاز خواهد شد افزود: برخی بازیکنان ما دانشجو هستند و در امتحانات به سر می‌برند و به همین دلیل باید تا پایان امتحانات برای برگزاری اردو تدارکاتی صبر کنیم.
فتاحی با بیان این‌که با موافقت امیر قلعه‌نویی بازیکنان خارجی ما سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان بودند، افزود: کومان از هفته قبل به تمرینات اضافه شد و کی‌روس استنلی نیز تازه به اصفهان رسیده و از شنبه در تمرینات حاضر خواهد بود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد آخرین وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات بیان داشت: طبق درخواست امیر قلعه‌نویی دنبال جذب بازیکن هستیم و امیدواریم بتوانیم با جذب بازیکنان مد نظر با قدرت در لیگ شرکت کنیم؛ برخلاف باشگاه ذوب‌آهن که در خصوص محمد‌رضا حسینی به ما جواب منفی کتبی داد اما باشگاه سایپا به صورت کتبی در خصوص دشتی به ما جواب نداده است.
خلعتبری در لیست خرید نیست
وی در مورد صحبت‌هایی که برای پیوستن خلعتبری به سپاهان است، گفت: محمد‌رضا خلعتبری بازیکن بزرگی است، در گذشته در سپاهان بوده و مردم اصفهان خاطرات خوبی با وی دارند اما خلعتبری برای نقل و انتقالات زمستانی در لیست سپاهان نیست، زیرا در پست خلعتبری بازیکنان خوبی داریم و قلعه‌نویی در این پست اعلام نیاز نکرده است.
فتاحی با اشاره به آخرین وضعیت قرار‌داد بازیکن جدید سپاهان ابراز کرد: زمانی که قصد بستن قرار‌داد داخلی با محمد مسلمی‌پور داشتیم از مسؤولان سازمان لیگ استعلام شفاهی گرفتیم و با موافقت آن‌ها قرار‌داد داخلی بستیم اما همان موقع یک استعلام کتبی از سازمان لیگ درخواست کردیم و منتظر هستیم سازمان لیگ به صورت کتبی به ما جواب دهد و تابع مقررات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص این بازیکن هستیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین ادامه داد: علی قربانی را نیز جذب کردیم و توافقنامه بین دو باشگاه سپاهان و اسپارتاک نیز امضا شد و مشکلی برای پیوستن وی وجود ندارد و از شنبه در تمرینات شرکت خواهد کرد.
بازی با پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع)
وی در خصوص بازی تدارکاتی سپاهان در هفته آینده خاطر‌نشان کرد: روز سه‌شنبه به دعوت باشگاه پدیده به مشهد می‌رویم و روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی با تیم پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهیم کرد.
فتاحی در پایان در خصوص شکایت بازیکنان خارجی سپاهان به سازمان لیگ نیز یادآور شد: بعد از بازی با پرسپولیس کومان و استنلی به باشگاه مراجعه کردند و اعلام کردند فغانی داور بازی صحبت‌های خوبی با آن‌ها انجام نداده است و به همین دلیل همان زمان نامه‌ای به امضای دو بازیکن در حضور وکیل‌های آن‌ها رسید و آن را به سازمان لیگ فرستادیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار