«آیندهٔ یک گذشته» را در «دیدار» ببینید

در گالری دیدار نمایشگاه «آیندهٔ یک گذشته» و در گالری نگرش «جبر محیطی» به نمایش درآمده‌اند.

در گالری دیدار نمایشگاه «آیندهٔ یک گذشته» و در گالری نگرش «جبر محیطی» به نمایش درآمده‌اند.

به گزارش فارس، آثاری از عکس و نقاشی آبرنگ، آثار قلمی، نقاشی و دیگر آثار در گالری‌های اصفهان به نمایش درآمده‌اند؛ این گالری‌ها با نام‌های گالری دیدار، گالری نگرش، نگاه نو، گالری ارژنگ، پنج او هفت و خانه صفوی هستند که هر کدام میزبانی هنری درون خود شده‌اند.

* گالری نگرش

نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی «جبر محیطی» از جمعه 7 دی ماه از ساعت 16 افتتاح شده است؛ ادامه این نمایشگاه تا 19 دی ماه خواهد بود، بازدید این گالری از ساعت 10 تا 22 است، مکانی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است در خیابان خاقانی، کوچه 30 شهپر، پلاک 394، گالری نگرش شده است.

* گالری دیدار

در گالری دیدار نمایشگاهی با عنوان «آینده یک گذشته» که موضوع آن درآمدی بر توسعه اصفهان از خلال زندگی و آثار محمود درویش بوده برای عموم به نمایش گذاشته شده است.

این گالری از جمعه 14 دی ماه باز شده است و تا 19 بهمن ماه این بازگشایی ادامه دارد، ساعت‌هایی که برای بازدید این نمایشگاه در نظر گرفته شده است از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 16 الی 19 خواهد بود، علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشگاه باید به خیابان استانداری، جنب چهلستون، موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند.

«آشوب یادها» از آثار قلمی حشمت‌الله بهزادی نیز از 14 دی ماه در گالری دیدار کار خود را آغاز کرده، این آثار تا 19 دی ماه از ساعت 16 تا 20 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان توحید، خیابان شهید قندی، کوچه 3 شهید قاسمی، پلاک 6، گالری دیدار بروند.

* گالری ارژنگ

گالری ارژنگ میزبان «مجموعه نگارستان هنر اصفهان» که آثاری از هنر نقاشی و سوخت معرق چرم است از 14 دی ماه افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا 19 دی ماه پذیرای مردم برای تماشا از این نوع هنرها خواهد بود.

کسانی که می‌خواند از این گالری و آثار درون آن دیدن کنند باید به سی‌وسه پل، خیابان چهارباغ بالا، مجتمع کوثر، طبقه دوم، واحد435 مراجعه کنند و به تماشای این آثار بپردازند.

* گالری نگاه نو

نمایشگاهی از عکس و نقاشی آبرنگ با عنوان «بی‌کران» که آثار پریسا حکمتیان و مهسا ذنوبی است در14 دی ماه در معرض نگاه مردم افتتاح شده است؛ این گالری تا 19 دی ماه همه روزه از ساعت 17 الی 20 میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان به عکس و عکاسی و آبرنگ خواهد بود.

این گالری در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم واقع شده است مردم برای بازدید از آثار عکاسی و آبرنگی باید به گالری نگاه نو مراجعه کنند و از دیدن آثار لذت ببرند.

* نمایشگاه پنج او هفت

پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت پنج او هفت نمایشگاه نقاشی با عنوان «نگاره‌های ایران» که از آثار غلامحسین آقا رخ است در تاریخ 7 دی ماه برگزار شده است؛ این نمایشگاه تا 19 دی ماه ادامه دارد و برای بازدیدش ساعت 17 الی 21 اعلام شده است.

مکان برگزاری این گالری در خیابان کمال، انتهای کوچه 10، پشت تکیه حاج میرزا داوود، پژوهشکده پنج او هفت است و بازدید برای مردم همه روزه در ساعت‌های مقرر در نظر گرفته شده است.

* گالری خانه صفوی

سومین دوره نمایشگاه گروهی چاپ دستی با نام «بیان شخصی» از آثار دانشجویان دانشگاه سپهر اصفهان از 14 دی ماه گشایش یافته است؛ این کار گروهی دانشجویان تا 19 دی ماه ادامه دارد.

ساعت‌های بازدید از این نمایشگاه 10 تا 13 و 17 تا 22 در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگار خانه و سه دری صفوی خواهد بود برای بازدید از این نمایشگاه باید به این مکان مراجعه شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار