اعتصاب دسته جمعی در گیتی پسند؟

در آستانه حضور نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا، عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر اعتصاب دسته جمعی از سوی بازیکنان به گوش برسد.

اعتصاب دسته جمعی در گیتی پسند؟

به گزارش ایسنا، در حالی که گیتی پسند در گروه مرگ مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم شنژن چین و شریکر اوزاکا ژاپن قرار گرفته، اوضاع داخلی تیم دوباره رو به بحران می‌رود. این باشگاه که در فصل گذشته با حواشی زیادی دست به گریبان بود، بعد از قهرمانی و راهیابی به جام باشگاه‌های آسیا با بازیکنان کلیدی خود تمدید قرارداد کرد اما عمل نکردن به تعهدات مالی باعث شده تا آرامش از اردوی تیم سلب شود.
مهران عالیقدر، ملی پوش تاثیرگذار گیتی پسند در اردوی شهرکرد شرکت نکرده و ادامه همکاری‌اش با باشگاه در هاله ای از ابهام است. پیشنهاد تیم‌هایی مثل مس سونگون و حفاری اهواز هم باعث شده عالیقدر تا برطرف شدن مشکلاتش در تمرین‌ها شرکت نکند. البته این مشکل تنها به عالیقدر ختم نمی‌شود و سایر بازیکنان نیز تصمیم گرفته‌اند در صورت بر طرف نشدن مشکلات، از هفته آینده دست به اعتصاب بزنند.
مهران عالیقدر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلیل غیبتش در تمرین‌های گیتی پسند گفت: با مسئولان باشگاه توافق کردم تا زمانی که برخی مسائل حل نشود، در خدمتشان نباشم. فکر می‌کنم اگر بخواهم در این برهه، این مسائل را باز کنم، نفعی برای باشگاه نداشته باشد و به همین دلیل ترجیح می‌دهم که موضوع، در آرامش حل شود. به هر حال من روزهای خوبی با این تیم داشتم و طعم شیرین قهرمانی را هم با گیتی پسند چشیده‌ام. قطعا باشگاه برای حل شدن مشکلات تلاش می‌کند و فکر می‌کنم ظرف یک هفته آینده تکلیفم روشن شود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار