معرفی بازی گروهی و ایرانی در کارگاه دفتر طنز اصفهان

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان گفت: در این کارگاه قرار است یک بازی فکری و گروهی ایرانی به نام پی شوم معرفی شود، این بازی بر روی حافظه زبانی و کلمات قوی می‌کند هم‌چنین تکنیک‌های خلاقیت در نوشتن نیز آموزش نیز مطرح می‌شود.

معرفی بازی گروهی و ایرانی در کارگاه دفتر طنز اصفهان

پیام پور فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به کارگاه‌های دفتر طنز اصفهان اظهار داشت: در این کارگاه قرار است یک بازی فکری و گروهی ایرانی به نام پی شوم معرفی شود، این بازی بر روی حافظه زبانی و کلمات قوی می‌کند.
وی افزود: هر هفته دفتر طنز اصفهان کارگاهی با موضوع‌های خاص برگزار می‌کند و در این کارگاه جدای از معرفی این بازی ادامه مبحث استفاده از تکنیک‌های خلاقیت در نوشتن نیز آموزش داده می‌شود.
مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان بیان کرد: کارگاه‌های متعددی هر هفته حول محورهای آموزشی در تکنیک‌های مختلف و مباحث مرتبط با دنیای کاریکاتور و طنز مانند علوم انسانی، تربیتی، علوم سیاسی و ادبیاتی همه موضوعات گفت‌وگو و مطرح می‌شود.
وی با اشاره به کاریکاتور در اصفهان خاطرنشان کرد: کاریکاتور اصفهان در مطبوعات خیلی موفق بوده، در شهرهای دیگر جمع کاریکاتوریست به صورت منسجم نداریم چون تریبون ندارند، اما اصفهان گروه کاریکاتوریست مطبوعاتی دارند که برخی‌ها در سطح ملی و برای مطبوعات ملی کار می‌کنند.
به گزارش تسنیم، کارگاه ادامه مبحث استفاده از تکنیک‌های خلاقیت در نوشتن و معرفی بازی گروهی و فکری ایرانی چهارشنبه 10 خرداد ساعت 18 در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار