«دیپ واتر هورایزن» را در فرشچیان رایگان تماشا کنید

فیلم سینمایی «دیپ واتر هورایزن» به کارگردانی پیتر برگ، امشب ۱۰ خرداد ماه در سالن روباز فرشچیان به صورت رایگان اکران می شود.

«دیپ واتر هورایزن» را در فرشچیان رایگان تماشا کنید


به گزارش ایمنا، باشگاه فیلم مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان در نظر دارد به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب یکی از بهترین فیلم های سینمای جهان را در سالن روباز فرشچیان به صورت رایگان اکران کند و برنامۀ این باشگاه برای ۱۰ خرداد ماه اکران فیلم سینمایی «دیپ واتر هورایزن» است.

«دیپ‌واتر هورایزِن» (Deepwater Horizon) یک فیلم آمریکایی در ژانر زندگینامه ای و اکشن به کارگردانی پیتر برگ و نویسندگی ماتیو مایکل کارنهان و ماتیو سند است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی چون مارک والبرگ، کرت راسل، جان مالکوویچ و کیت هادسون و ...ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم دربارهٔ انفجار دیپ واتر هورایزن در آوریل سال ۲۰۱۰ و نشت نفت در خلیج مکزیک است. «مایک ویلیامز» تکنسینی جوان و موفق است که به همراه همسر و دختر کوچکش روزگار خوبی را پشت سر می گذارد. مایک به همراه گروهی از تکنسین های دیگر به سکوی نفتی دیپ‌واتر هاریزون اعزام میشود تا مشکلی را حل کنند اما یکی از مسئولین به نام ویدرین علی‌رغم خطرات جانی که برای کارکنان دارد، دستور می دهد افراد به حفر ادامه دهند و این تصمیم باعث می شود که دیپ‌واتر هاریزون بر اثر فشار گاز منفجر شود و تعداد زیادی از کارکنان کشته و زخمی شوند. در این میان مایک سعی میکند راهی برای فرار خود و دیگران از این جهنم پیدا کند...

گفتنی است، این فیلم در هشتاد و نهمین دورۀ جوایز اسکار در دو رشتۀ بهترین جلوه های ویژه و بهترین تدوین صدا نامزد بود اما هیچکدام را بدست نیاورد.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امشب، ۱۰ خرداد ماه، رأس ساعت ۲۱ به سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار