باشگاه مذاکراتی را با خلعتبری انجام داده اما هیچ چیزی قطعی نشده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن مذاکراتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده اما تاکنون هیچ چیزی قطعی نشده است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن مذاکراتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده اما تاکنون هیچ چیزی قطعی نشده است.
مجید حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره اخبار مربوط به پیوستن محمدرضا خلعتبری به تیم فوتبال ذوب‌آهن، اظهار داشت:این موضوع را تأیید و یا تکذیب نمی‌کنم. به هر حال فصل نقل‌ و انتقالات است و باشگاه‌ها در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خودشان هستند.
وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن مذاکراتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده است، اما تا کنون هیچ چیزی قطعی نشده و به همین دلیل نمی‌توانم تایید کنم که این بازیکن به تیم پیوسته است یا خیر.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با شایعه خواندن اخبار منتشرشده در خصوص معاوضه گادوین منشا با محمدرضا حسینی، گفت: منشا جزو گزینه‌هایی نیست که چندان مورد توجه ذوب‌آهن باشد و اخبار منتشرشده درباره معاوضه او با حسینی، شایعه است. از طرف دیگر تصمیم علیرضا منصوریان مبنی بر حفظ تمام بازیکنان فعلی تیم است و ما هیچ بازیکن مازادی نداشته و قصدی برای معاوضه هیچ بازیکنی نیز نداریم.
حاج‌رسولی‌ها شایعات به وجود آمده درباره احتمال جدایی رشید مظاهری و پیوستن او به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرده و خاطرنشان کرد: این خبرها شایعه است و من این مسئله را تکذیب می‌کنم. شاید مظاهری در ابتدای فصل تصمیمی برای جدایی از ذوب‌آهن داشت اما در نیم‌فصل، خیلی شفاف با منصوریان صحبت کرده و قول داد که تا آخر فصل به طور کامل در اختیار ذوب‌آهن باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار