اصفهان در مقایسه با برخی از مراکز استان‌ها با عقب‌گرد جدی مواجه شده

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: هر زمان که از کمبود بودجه استان اصفهان حرفی به میان آمد نمایندگان اصفهان با برخوردهای ناصحیح مواجه شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: هر زمان که از کمبود بودجه استان اصفهان حرفی به میان آمد نمایندگان اصفهان با برخوردهای ناصحیح مواجه شدند. حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اصفهان از نظر پرداخت بودجه به دولت در جایگاه دوم قرار دارد و تا امروز حدود هشت هزارمیلیارد تومان به خرانه واریز کرده است، اما متاسفانه از نظر دریافت بودجه به تعبیری در جایگاه چهاردهم و به تعبیری در جایگاه بیست و هشتم قرار دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه تخصیص بودجه‌بندی‌ها توسط دولت انجام می‌شوند ادامه داد: متاسفانه هم در دولت و هم در مجلس اصفهان سیتزی وجود دارد و علی رغم اینکه یازده سال در مجلس حضور دارم بودجه اصفهان در همین جایگاه بوده است، با همه این مشکلات و عدم تخصیص بودجه شایسته به استان اصفهان، زمانی که اسم این استان می‌آید گفته‌ می‌شود اصفهان همه امکانات را بلعیده است .
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان عدم وجود عمران و آبادی در اصفهان گفت: اصفهان در مقایسه با برخی از مراکز استان‌ها با عقب‌گرد جدی مواجه شده است، برای مثال باتوجه به اینکه اصفهان ده درصد شهدای کشور را به خود اختصاص داده‌است موزه دفاع‌مقدس اصفهان هنوز در مرحله ساخت قرار دارد و پیشرفت چندانی نداشته‌است.

موسوی لارگانی در خصوص علت اصفهان ستیزی مسئولان کشور خاطرنشان کرد: علت این موضوع هنوز برای نمایندگان استان مشخص نیست و علاوه‌بر این‌ها، هر زمان از کمبود بودجه اصفهان سخنی مطرح شد، متاسفانه با برخورد های ناصحیح مواجه شدیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار