اکران همزمان 14 فیلم در پردیس ساحل

در هفته‌ای که اثر رامبد جوان صد جدول فروش را از مارموز گرفت، فیلم‌های سینمایی «تخته گاز» در ژانر کمدی و «درساژ» با ژانری اجتماعی در سینماها به اکران در آمده‌اند.

در هفته‌ای که اثر رامبد جوان صد جدول فروش را از مارموز گرفت، فیلم‌های سینمایی «تخته گاز» در ژانر کمدی و «درساژ» با ژانری اجتماعی در سینماها به اکران در آمده‌اند.

به گزارش فارس ، در هفته‌ای که اثر رابمد جوان صد جدول فروش را از مارموز گرفت، فیلم‌های سینمایی «تخته گاز» در ژانر کمدی و «درساژ» با ژانری اجتماعی در سینماها به اکران در آمده‌اند.

پردیس سینمایی سیتی‌سنتر، پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، سینما سپاهان، سینما قدس و سینما فلسطین میزبان فیلم‌هایی در ژانر کمدی و اجتماعی هستند که به لطف افزایش سالن طی یک هفته و به صورت همزمان امکان اکران بیش از 20 فیلم را پیدا کرده است.

* سینما فلسطین

برنامه اکران فیلم‌های این هفته سینما فلسطین «قانون مورفی» و «کلمبوس» است؛ همچنین در سینما قدس مانند سینما فلسطین فقط با وجود یک فیلم بیشتر با نام «مارموز» اکران دارد، در این دو سینما فیلم‌های «مارموز»، «کلمبوس» و «قانون مورفی» بر روی پرده می‌روند.

سانس آغازین سینما فلسطین از ساعت 10:30 تا 22:15 خواهد بود و همچنین در سینما قدس ساعت شروع فیلم‌ها از ساعت 10:30 الی 20:45 برنامه ریزی شده است، کسانی که می‌خواهند در یکی از این دو سینما به تماشای فیلم مورد علاقه خود بروند باید در یکی از این سانس‌ها سینما و فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

در این سینما فیلم‌های «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «دزد و پری»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس» و «پاستاریونی» در برنامه اکران آخر هفته هستند؛ در این سینما ساعت شروع فیلم‌ها از 10:30 است و تا 23:59 ادامه خواهند داشت.

* سینما سپاهان

سینما سپاهان میزبان فیلم‌های «تخته گاز»، «پاستاریونی»، «قانون مورفی»، «کلمبوس» و «مغزهای کوچک زنگ زده» شده است؛ هنرمندان و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن هرکدام از این فیلم‌ها از ساعت 10:30 که شروع این فیلم‌ها است تا ساعت 23:00 که پایان آن‌ها خواهد بود به این سینما مراجعه کنند و از دیدن فیلم مورد علاقه خود لذت ببرند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

پردیس سینمایی سیتی‌سنتر علاوه بر فیلم‌های «قانون مورفی»، «دزد و پری 2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس»، «میلیونر میامی»، «آستیگمات»، «پیشونی سفید2» و «مغزهای کوچک زنگ زده» فیلم‌هایی از هنر و تجربه را هم در لیست اکرانی خود دارد.

فیلم‌های هنر و تجربه در این سینما با نام‌های «آن‌ها»، «دنیا تنهایی کم ندارد»، «جنبل»، «مثل یک زن»، «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند»، «پولاریس»، «فیلم‌های کوتاه زمستان»، «در جستجوی فریده»، «گلدن تایم»، «پناه» و «راز ماندگاری» هستند که به اکران در می‌آیند.

در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر ساعت شروع فیلم‌ها از 11:00 خواهد بود و همچنین ساعت پایانی این فیلم‌ها ساعت 23:50 است؛ علاقه‌مندان می‌توانند در این ساعت‌ها به این سینما بروند و با نگاه خود بر روی پرده نقره‌ای ماجرای فیلم مورد پسند خود را دنبال کنند و از دیدن آن در کنار هم لذت ببرند.

* پردیس سینمایی ساحل

سینما ساحل در این هفته به غیر از فیلم‌های «تخته گاز»، «میلیونر میامی»، «درساژ»، «قانون مورفی»، «کلمبوس»، «مارموز»، «دزد و پری 2»، «اتاق تاریک»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «پاستاریونی»، «پیشونی سفید2»، «مغزهای کوچک زنگ زده» و «هزار پا» یک فیلم از هنر و تجربه با نام «گلدن تایم» را به اکران در می‌آورد.

سینما ساحل سانس شروع فیلم‌های خود را از ساعت 10:15 اعلام کرده است و همچنین ساعت پایانی این فیلم‌ها ساعت 23:30 خواهد بود، تماشاکنندگان فیلم‌های سینمایی می‌توانند در این ساعت‌ها به این سینما مراجعه کنند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «تخته گاز» با ژانری کمدی در سال 1397 به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگان سید محسن جاهد و مسعود تکیه ساخته شده است؛ این فیلم سینمایی با نقش آفرینی بازیگران سام درخشان، کامبیز دیرباز، نفیسه روشن، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه خواه، نیما شاهرخ شاهی، پرستو صالحی، داریوش فرهنگ و امیرعلی تکیه بر روی پرده نقره‌ای رفته است.

داستان این فیلم «سلیمان قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می‌راند چرا که به هزار و یک دلیل زیر سؤال قرار گرفته شده و خود او نیز به این امر واقف شده است و در صدد رفع نواقص خود برآمده است و در این مابین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد و در این مسیر فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذارد و در ایستگاه‌های مختلف خنده توقفی می‌کند» است.

* جدول فروش

در حال حاضر فیلم سینمایی «قانون مورفی» پس از گذشت 1 هفته در 101 سینما با بیش از 1 میلیارد و 396 میلیون تومان پرفروش‌ترین فیلم در صدر جدول قرار گرفته است؛ همچنین فیلم سینمایی «مارموز» دومین فیلم پر فروش که با بیش از 745 میلیون تومان پس از گذشت 4 هفته در 134 سینما شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار