ذوب‌آهن در گروه مرگ بود اما ...

تیم‌های راه‌یافته از غرب آسیا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان همگی از گروه‌های سوم و چهارم بودند.

ذوب‌آهن در گروه مرگ بود اما ...


به گزارش ایمنا، با برگزاری دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان چهار تیم العین امارات، الاهلی و الهلال عربستان و پرسپولیس ایران به عنوان چهار نماینده غرب آسیا به جمع هشت تیم برتر قاره کهن پیوستند.

این چهار تیم در مرحله گروهی در گروه‌های سوم و چهارم قرار داشتند. به عبارت دیگر، با حذف تیم‌های صعودکننده از گروه‌های اول و دوم در مرحله یک هشتم نهایی، تیم‌هایی به یک چهارم نهایی راه یافتند که از گروه‌های سوم و چهارم بالا آمده بودند. به این ترتیب، اکنون می‌توان مدعی شد که از بین چهار نماینده ایران پرسپولیس و ذوب‌آهن در گروه‌های دشوارتری جای داشتند.

به این ترتیب، در عین حال که باید پذیرفت ذوب‌آهن در دور مقدماتی در گروه مرگ قرار داشته است اما نباید فراموش کرد که سبزپوشان اصفهانی با چهار امتیاز کمتر نسبت به تیم دوم گروه C سوم شدند یعنی شاگردان مجتبی حسینی که ۲ فرصت بزرگ صعود را یکی پس از دیگری از دست دادند رقابتی میلی‌متری با ۲ تیم برتر گروه نداشتند و با در نظر داشتن این نکته، خیلی هم نباید از عملکرد خود در این دوره از لیگ قهرمانان راضی باشند.

با این وجود، با تعیین چهره چهار نماینده غرب آسیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دست‌کم معلوم شد که حذف ذوب‌آهن در مرحله گروهی دلیلی بر ضعف این تیم در قیاس با سایر نمایندگان ایران نبوده است.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار