برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در هفته‌جاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان برگزار می‌شود.

شهردار اصفهان گفت: در هفته‌جاری نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: این کنفرانس ملی با حمایت و مشارکت شهرداری اصفهان و سایر نهادها و دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: کودکان که آینده شهر و کشور را در دست دارند، درست ببینیم و به حقوق آنها بیشتر احترام بگذاریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان از سوی یونیسف و وزارت کشور به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در ایران انتخاب شده و به همین دلیل در هفته جاری میزبان یک کنفرانس خوب در سطح ملی هستیم، گفت: حمایت و مشارکت شهروندان در پشتیبانی از کودکان می‌تواند موجب تربیت نسل خلاق، کوشا و دارای صفات حسنه باشد.

نوروزی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد بانوی اسوه صبر و ایستادگی حضرت زینب(س) اظهارکرد: روز پرستار که به میمنت این روز نامگذاری شده را به پرستارانی که در بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی، آسایشگاه‌ها و پرستارانی که در منازل از بیماران پرستاری می‌کنند تبریک می‌گویم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در روزهای گذشته شاهد بارش خوب باران بودیم و امیدوارم این بارش‌ها ادامه داشته باشد و تا پایان زمستان و حتی بعد از آن شاهد بارش‌ باران باشیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در هفته جاری شاهد اتفاق خوب دیگری در شهرمان هستیم و آن برگزاری همایش ساختمان پایدار و انرژی و نخستین نمایشگاه ملی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل است که به نظر می‌رسد این موضوع در مرحله سیاست‌گذاری و اجرا از اولویت‌های شهر است؛ افزایش بهره‌وری آب و انرژی به خصوص در شرایط کنونی اولویت مهمی است که باید به صورت همه جانبه برای تحقق آن تلاش کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار