ناجی پارسال، قاتل امسال + عکس

زننده گل به خودی لخویا در دیدار برابر پرسپولیس همان مدافعی بود که سال گذشته دروازه تیم قطری را در دیدار با ذوب‌آهن از فروپاشی نجات داده بود.


به گزارش ایمنا، فصل پیش ذوب‌آهن با لخویا همگروه بود. نماینده ایران پس از آنکه تیم قطری را با یک گل در خانه این تیم شکست داد در ورزشگاه خانگی با تساوی بدون گل برابر این حریف متوقف شد.

سبزپوشان اصفهانی در بازی برگشت در حالی به تقسیم امتیاز با میهمان قطری قناعت کردند که اوایل نیمه دوم آن مسابقه تا گلزنی به حریف پیش رفتند اما چیکو فلورس دروازه لخویا را درست در آستانه فروپاشی نجات داد تا این مدافع اسپانیایی که در آن زمان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تیم قطری محسوب می‌شد مانع رسیدن ذوب‌آهن به سه امتیاز مسابقه شود.


چیکو که در این فاصله از ارزشش در بازارهای جهانی کاسته شده و پس از یوسف العربی مراکشی و تائه‌ هی ‌نام کره‌ای به سومین بازیکن گران‌قیمت حال حاضر لخویا تنزل رتبه داده است در دیدار با پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد دوحه دقیقاً عکس کاری را کرد که ۱۵ ماه پیش در استادیوم فولادشهر انجام داده بود به این ترتیب که این مرتبه به جای نجات دروازه خودی از فروپاشی گل به خودی زد! جالب آنکه همین یک گل برای پیچیده شدن نسخه لخویا کافی بود و حکم به صعود پرسپولیس به دور بعد داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار