فولاد سنگان توسعه پایدار و رونق اقتصادی به همراه دارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به همراه دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه، دکتر نگهبان نمایندۀ مردم خواف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمسیان امام‌جمعۀ شهرستان خواف، و جمعی از مسئولان این شهرستان و سرمایه‌گذاران مستقر در منطقــــۀ سنگــــــان از مجمــــــوعـــه کارخانه‌های فولاد سنگان بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به همراه دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه، دکتر نگهبان نمایندۀ مردم خواف در مجلس شورای اسلامی، حجت ‌ الاسلام ‌ والمسلمین شمسیان امام ‌ جمعۀ شهرستان خواف، و جمعی از مسئولان این شهرستان و سرمایه ‌ گذاران مستقر در منطقــــۀ سنگــــــان از مجمــــــوعـــه کارخانه ‌ های فولاد سنگان بازدید کرد.
دکتر غریب ‌ پور مجموعه اقدامات صورت ‌ گرفته در پروژه ‌ های فولاد سنگان را مطلوب ارزیابی نمود و با بیان این که بهره برداری کامل از فولاد سنگان توسعه پایدار و رونق اقتصادی را به همراه دارد، اظهار امیدواری کرد: با افتتاح کارخانۀ 5 میلیون تنی کنسانترۀ فولاد سنگان در سال آینده، ان ‌ شاءالله شاهد رشد و توسعۀ پایدار هرچه بیشتر در این منطقه و صنعت کشور باشیم.
به گزارش خبرنگار فولاد، در این بازدید مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز رویکرد و استراتژی ایمیدرو در قبال بهره ‌ برداری سرمایه ‌ گذاران از سنگ ‌ آهن موجود در منطقه را تصمیمی ارزشمند دانست و اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزارشده با حضور دکتر غریب ‌ پور و دیگر مسئولان مرتبط به این حوزه، دولت به ‌ عنوان ناظر بر فعالیت ‌ های سرمایه ‌ گذاران معرفی شده است تا بر تأمین سنگ ‌ آهن موردنیاز واحدهای سرمایه ‌ گذار مجاز در منطقه نظارت کند و این تصمیم، تأثیر به ‌ سزایی در رشد و توسعۀ واحدهای کنسانتره ‌ سازی خواهد داشت.
وی ضمن مثبت خواندن دستاوردهای این بازدید تصریح کرد:این بازدید و برگزاری جلسات پیرامون آن با حضور نمایندگان محترم مجلس و مسئولان منطقه و استان قطعا در پیشبرد و همسویی اهداف مؤثر است و این نوید را می ‌ دهد که با هماهنگی کامل، بتوانیم مدیریت بهتری برای پیشرفت پروژه ‌ های موجود در سنگان داشته باشیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان فولاد سنگان در پیشبرد اهداف پروژه ابراز امیدواری کرد: ان ‌ شاءالله با تلاش شبانه ‌ روزی تیم مدیریت این مجموعه، شاهد بهره ‌ برداری از بزرگ ‌ ترین پروژۀ کنسانتره ‌ سازی در شرق کشور به ظرفیت 5 میلیون تن در سال 98 باشیم.
در جریان این بازدید، میرمحمدی مدیرعامل فولاد سنگان نیز شرح مبسوطی از پیشرفت پروژۀ کنسانتره ‌ سازی و دیگر پروژه ‌ های جانبی در دست اقدام ارائه و اعلام کرد: قطعا با حمایت ‌ های مدیریت ارشد فولاد مبارکه، شاهد پیشرفت روزافزون پروژه خواهیم بود؛ ضمن این ‌ که تلاش مجموعۀ فولاد سنگان بر آن است که کارخانۀ 5 میلیون تنی فولاد سنگان، در سال آتی مورد بهره ‌ برداری قرار گیرد تا شاهد رشد و توسعه ‌ ای متوازن و همه ‌ جانبه در منطقه باشیم.
میرمحمدی خاطرنشان کرد با حمایت ‌ های مدیرعامل فولاد مبارکه برنامه ریزی ویژه ای برای به بهره برداری رسیدن هر چه سریع ‌ تر پروژۀ 5 میلیون تنی کنسانتره سنگان در دست اقدام است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار