اسکندری: نباید مقابل رقبا امتیاز زیادی از دست بدهیم

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئن باشید که ذوب‌آهن در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نباید مقابل رقبا امتیاز زیادی از دست بدهیم.

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئن باشید که ذوب‌آهن در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نباید مقابل رقبا امتیاز زیادی از دست بدهیم.
مائده اسکندری در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره شرایط تیمش در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: هفته گذشته بازی تقریباً آسانی برابر تیم شهرداری سمنان داشتیم. با تیم پیکان هم‌امتیاز هستیم و همین عامل باعث می‌شود که در 3 بازی آخر به معدل پوئن نیاز داشته باشیم و نباید مقابل رقبا امتیاز پوئن زیادی از دست بدهیم.
وی شانس قهرمانی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در فصل جاری رقابت‌ها را بالا دانست و گفت: اگر بتوانیم در بازی‌های باقی‌مانده، مثل بازی با شهرداری سمنان پوئن کمی از دست بدهیم، می‌توانیم قهرمان شویم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.
بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به شکست تیمش مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان، خاطرنشان کرد: مقابل پیکان به اشتباهات خودمان باختیم. پیکانی‌ها برابر ما روز خوبی نداشتند و اگر اشتباهات خود ما نبود، می‌توانستیم در آن دیدار هم پیروز شویم.
اسکندی با اشاره به بومی‌گرایی تیم ذوب‌آهن، آینده خوبی را برای تیمش پیش‌بینی کرد و گفت: امسال بیشتر بازیکنان ذوب‌آهن بومی بوده و بازیکنان جوان تیم، خیلی خوب کار کرده‌اند. باشگاه ذوب‌آهن از ما انتظار قهرمانی ندارد و همین باعث می‌شود که تیم با آرامش خیال بیشتری کار کرده و بچه‌ها خودشان را نشان دهند. مطمئن باشید که این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار