امیر غفور: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی‌های سخت پیش‌رو در لیگ جهانی گفت: به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستیم.

امیر غفور: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام

امیر غفور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تمرینات و اردوها جهت حضور در لیگ جهانی، اظهار کرد: ما امسال شرایط بسیار خوبی در تمرینات داشتیم و اردوی خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. تمرینات بسیار با برنامه و منظم و با فشار بسیار زیادی پیگیری شد. همچنین بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی را نیز با تیم‌های قدرتمندی انجام دادیم. به خاطر همین تمرینات پر فشار احتمال می دادیم که شاید آسیب‌دیدگی‌هایی پیش بیاید ولی خوشبختانه بچه‌ها بسیار خوب تمرین کردند و به مشکل خاصی بر نخوردیم.
بازیکن پشت خط زن تیم‌ ‌ملی درباره آسیب‌دیدگی‌ مچ پایش که در جریان مسابقات لیگ رخ داد و روند بهبودی‌اش، گفت‌: در مورد مصدومیتم باید این را بگویم که هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام اما پس از 50 روزی که اصلا نمی توانستم تمرین کنم، دوباره تلاشم را کردم و همه توانم را به کار گرفتم. در حال‌ حاضر با تلاش‌های خودم کادر پزشکی و کادرفنی تیم‌ ‌ملی توانسته‌ام به آمادگی بالاتر از حدی که انتظار می‌رفت برسم.
وی افزود: امیدوارم بر عکس همه تورنمنت‌ها بتوانیم هفته‌ اول لیگ جهانی را به خوبی شروع کنیم و بتوانیم این روند را ادامه‌ دهیم. با تیم‌های قدرتمند و بزرگی بازی داریم اما شناخت خوبی هم داریم.
امیر غفور در پایان گفت‌: اگر بتوانیم تمریناتی را که در طول اردوها داشته‌ایم به خوبی در میدان مسابقات به نمایش بگذاریم، می‌توانیم بهترین عملکرد را از والیبال ایران به جهانیان ارائه کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار