هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

این کارشناس هواشناسی افزود: از امروز تا اواخر هفته در اکثر نقاط استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری در بعدازظهر و شب همراه با وزش باد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات 35 درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات 21 درجه سانتی‌گراد خواهد بود، بیان کرد: گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با 40 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با دمای 5 درجه سانتی‌گراد گزارش‌ شده است.

علی ­عسکریان تصریح کرد: برای روز پنجشنبه در نواحی شرقی استان، وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود .

وی با بیان اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بعد از این افزایش دما، روز پنجشنبه دمای استان اصفهان یک تا 2 درجه کاهش را تجربه میکند.

این کارشناس هواشناسی در پایان گفت: برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد ، پیش‌بینی می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار