همه متحد و همدل گوش به فرمان رهبری باشیم

امام جمعه باغبادران ا بیان اینکه چشم ما به ولایت و رهبری باشد،گفت:امروز باید انقلابی عمل کرد و تا انقلابی عمل نکنیم دشمن به این نظام طمع می کند و از ضعف برخی مسئولان سوء استفاده می کند.

امام جمعه باغبادران ا بیان اینکه چشم ما به ولایت و رهبری باشد،گفت:امروز باید انقلابی عمل کرد و تا انقلابی عمل نکنیم دشمن به این نظام طمع می کند و از ضعف برخی مسئولان سوء استفاده می کند.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها بزرگترین الگوی سیاسی دفاع از حریم مقدس امامت و ولایت به شمار می آیند و باعمل ولایی خود در مقابل فتنه ای که در امت اسلام به وجود امد به روشنگری پرداختند.

وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها با بصیرت افزائی در بین مردم در سدد بیدار کردن مردم نسبت به نقشه های دشمنان ولایت بودند از این رو جان خود را در این را ه فدا کردند این یعنی هر کسی می خواهد نامش در تاریخ به عنوان ولایت مدار ثبت شود باید از خود هزینه کند و تنها با حرف این مهم محقق نمی شود و شهیدانی مثل نواب صفوی ها الگوهای فاطمی میدان عمل بودند.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در عیادتی که زنان انصار ومهاجر با او داشتند به انان گلایه کرد وغیرت انان را به جوش اورد چرا که زنان می تواند در نظام ولائی نقش خوبی از خود ایفا کنند نگاه به انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب و تمام دوران چهل ساله خود این را به اثبات رسانده است، زنانی که با اقتدا به فاطمه زهرا(س) فرزندان خود را به جبهه ها ومیدان شهادت فرستادند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه ویژه ای به بیداری نسل های بعد داشتند تا سندی باشد بر جنایت دشمنان اسلام واین یعنی ما نیز باید در هر کاری باید هدفمان تقویت اسلام باشد.

فرهنگ، ماه بهمن را ماه تاریخی برای تاریخ سازی وپیروزی انقلاب در سال 57 دانست و گفت: مرور وقایع بهمن سال 57 باعث یاداوری مجاهدتها ودرس هایی برای امروز ما می شود از این رو امام خمینی(ره)فرمودند: انقلاب اسلامی تحفه ای بود که خدا از از عالم بالا برای ملت ما فرستاد امام خامنه ای نیز فرمودند انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی است و فرا منطقه ای

چرا چهل سالگی انقلاب مورد توجه رسانه های جهان ودشمنان این نظام قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مسائلی مثل برجام و مسائل هسته ای همه اینها برای این است که نظام وانقلاب نتواند طعم شیرین چهل سالگی انقلاب را به کام مردم برساند و نباید فراموش کرد هدف دشمن این است که به مردم القاء کند انقلاب برای شما کاری نکرده پس بیاید به غرب وایادی غرب پناه ببرید تا گره از کار شما باز کنیم.

امام جمعه باغبادران عنوان کرد: ایا این برای یک کشور ذلت نیست، ایا خونهایی که قبل از انقلاب و بعد از آن در طول هشت سال دفاع مقدس و در ادامه ریخته شد باطل کردن این تفکر نبود، حالا باید سوال کرد چگونه باید در مقابل این نقشه دشمن عمل کنیم و چه وظایفی را بر عهده داریم.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه ما شناخت دشمن و نقشه های شوم اوست چرا که اگر دشمن شناسی ما قوی نباشد شیطان به درون ما نفوذ کرده و خوبی ها را در نظر ما سیاه وبدی ها را روشن نشان می دهد از سوی دیگر نباید فراموش کرد دشمن تمام دستاوردهای این نظام را کان لم یکن می داند و نواقصی که در هر نظام نوپا و دارای اهدافی بزرگ ودرشت نشان می دهد به این هدف که مردم را نسبت به نظام مایوس کند.

فرهنگ افزود: وظیفه دیگر ما این است که نسبت به مسئولانی که در هر نقطه ای خدمت می کنند احساس مسئولیت کنیم وبا این تفکر که همه در چارچوب نظام خدمت می کنند هر جا نقصی دارند از روی دلسوزی بدون خصومت گوشزد کرده وهر کجا خدمتی کردند تشکر کنیم همین روندی که امروز رهبر انقلاب در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: بدانیم همه ما نسبت به همدیگر مسئول هستیم از این رو در انتخاب مسئولان دلسوز برای کشور باید هوشیار باشیم.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: باید مواظب باشیم در نقشه دشمن بازی نکنیم چراکه امروز دشمن دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای انقلاب است تا در سایه اختلاف امت حرب الله عده ای را در کشور سازماندهی کند، همان کسانی که تفکراتشان غربی ومتمایل به غرب است تا در اینده به نظام مدیریتی کشور غالب کند.

وی ادامه داد: این مسئله آفتی است که از اول انقلاب تا بحال متاسفانه گریبان بعضی ازمسئولان کشور را گرفته و رنجی که نظام از این افراد می برد از امریکا بیشتر بوده چرا که اینها در لباس مسئول در نظام، نقش عقبه دشمن را باز می کنند.

فرهنگ اضافه کرد: چهلمن سال انقلاب را باید هر چه باشکوهتر برگزار کنیم از این رو دهه فجر امسال با دهه فجرهای سالهای قبل فرق کند ، باید فضایی ایجاد کرد که جوانان بتواند به راحتی از دستارودهای انقلاب واز نقشه های دشمن اگاه باشند.

وی عنوان کرد: امریکا وعوامل منطقه ای آن به شدت از دست ملت ایران وقدرت نفوذ او در منطقه ناراحت بوده از این رو هر صدائی که بر علیه منافع انان باشد در نطفه خفه می کنند از این رو ما نیز دستگیری خبرنگار تلویزیون ایرانی پرس تی وی خانم فاطمه هاشمی را محکوم می کنیم .

امام جمعه باغبادران گفت: صدای فاطمی این بانو سالها است که مثل خاری در چشم دشمن بلاخره باعث دستگیری ایشان شد

ما از مسئولان در وزرات خارجه می خواهیم قاطعانه وشفاف وبدون هیچ ملاحظه ای کسانی که در این امر باید احضار شوند به امور خارجه احضار شوند.

وی یاداور شد: امروز پروژه مشترک امریکاو اروپا پروژه ایران هراسی است از این رو شاهد هستیم وزیر امور خارجه امریکا به خاورمیانه سفر می کند از طرفی اتحادیه اروپا وزارت اطلاعات ایران را تحریم می کند و در لهستان همایش ضد ایرانی به راه می اندازند وبعد ادعا می کند در سدد راه اندازی کانال مالی برای تجارت با ایران است.

فرهنگ با بیان اینکه چشم ما به ولایت و رهبری باشد،متذکر شد: امروز باید انقلابی عمل کرد و تا انقلابی عمل نکنیم دشمن به این نظام طمع می کند و از ضعف مسئولان سوء استفاده می کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار