پیست دو و میدانی خوراسگان یک متروکه بود

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان معتقد است زمانی که پیست دو و میدانی خوراسگان تحویل هیئت اسکیت شده، یک متروکه بیشتر نبوده است.

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان معتقد است زمانی که پیست دو و میدانی خوراسگان تحویل هیئت اسکیت شده، یک متروکه بیشتر نبوده است.
حسن مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آیین تجلیل از ورزشکاران رشته اسکیت استان اصفهان که روز پنج‌شنبه گذشته 27 دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری این برنامه سعی داشتیم از دلاوران و کسانی که در این سال‌ها برای ورزش اسکیت افتخارآفرینی کرده بودند، تجلیل کنیم.
وی بابیان اینکه تندیس و مدال به‌صورت نمادین به 200 ورزشکار داده‌شده است، افزود: بخشی از بودجه این مراسم از اداره کل و بخشی از هیئت تأمین شد و فدراسیون در این زمینه به ما بودجه‌ای نداده است.
رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که برخی از ملی پوشان دو و میدانی معترض هستند که چرا مدیریت و مسئولیت پیست دو و میدانی خوراسگان زیر نظر هیئت اسکیت است و خواستار بازگشت این پیست به رشته دو و میدانی هستند، گفت: زمانی که پیست دو و میدانی تحویل هیئت اسکیت شد یک متروکه بیشتر نبود. شیشه‌های سالن شکسته شده و محل زندگی کبوترها شده بود و در چندین سالی که پیست دست هیئت دو و میدانی بود هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده بود.
وی ادامه داد: این پیست می‌تواند پایگاه مناسبی برای رشد ورزش اسکیت باشد و فکر نمی‌کنم برای دو و میدانی استانداردهای لازم را داشته باشد. اگر بودجه لازم برای تارتان کردن پیست بیاید و پیست مناسب ورزش دو و میدانی باشد، آن را پیش کش آقایان می‌کنیم. هر حکمی که اداره کل ورزش و جوانان در این رابطه بدهد قبول می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار