آزادی ۳۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد با کمک خیران اصفهانی

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: در چهار شب گذشته از ماه مبارک رمضان خیران اصفهانی برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد ۳ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان کمک کردند.

آزادی ۳۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد با کمک خیران اصفهانی

ایرج نحوی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهارداشت: این مبلغ برای آزادی 35 نفر از زندانیانی که به علت جرائم مالی غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان به‌سر می‌بردند اهدا شده است.
وی افزود: در برنامه زنده تلویزیونی «یک شهر ضیافت» ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه استانی اصفهان، به موضوع آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد می‌پردازیم و هر شب تعدادی از زندانیان با کمک خیران و پس از انجام اقدامات لازم از حبس رها می‌شوند.
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزانی هم برای آزادی و بازگرداندن این زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان، از امشب در شهرستان‌های دارای زندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین جشن گلریزان شهرستان‌ها امشب در لنجان آغاز می‌شود.
برنامه زنده تلویزیونی «یک شهر ضیافت» هرشب پیش از افطار با همکاری دستگاه‌های مختلف شامل دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان‌ها و با همکاری عموم مردم نوع دوست اصفهان با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد به روی آنتن شبکه اصفهان می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار