23 دی ماه سالروز اقتدار صنعت فولاد کشور است

هم‌زمان با ایام فرخندۀ میلاد حضرت زینب کبری (س)، مراسم سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران، جمعی از کارکنان فولاد مبارکه ، مدیرعامل باشگاه ، کادر فنی و اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در محل برگزاری همایش‌های فولاد مبارکه برگزار شد.

هم ‌ زمان با ایام فرخندۀ میلاد حضرت زینب کبری (س)، مراسم سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران، جمعی از کارکنان فولاد مبارکه ، مدیرعامل باشگاه ، کادر فنی و اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در محل برگزاری همایش ‌ های فولاد مبارکه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار فولاد، در این مراسم باشکوه، مهندس حمیدرضا عظیمیان طی سخنانی ضمن تبریک ایام میلاد اسوۀ صبر و استقامت حضرت زینب (س)، از تلاش همۀ مدیران و کارکنان فولاد مبارکه از دوران ساخت تاکنون قدردانی کرد و گفت: نتیجۀ تلاش همۀ این بزرگ ‌ مردان این است که تولید در فولاد مبارکه از 7/2 میلیون تن در سال 1372 به 2/7 میلیون تن در سال 1397 افزایش یافته و تاکنون 106 میلیون تن محصولات این شرکت به بازارهای داخلی و جهانی ارسال شده است.
مدیرعامل فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد کمترین میزان مصرف آب به میزان 7/2 مترمکعب بر تن تولید تختال، رشد 11 درصدی تولید فولاد خام، رشد 10 درصدی تولید کلاف گرم، بهره ‌ برداری از طرح ‌ های توسعۀ مجتمع فولاد سبا و دستیابی به سطح زرین جایزۀ EFQM بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در سال 2018 به ‌ عنوان بخشی از دستاوردهای مهم فولاد مبارکه در سال جاری یاد کرد.
وی در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر بازارهای داخلی و مشکلاتی که دشمن تلاش کرده است برای کشور ما به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این ‌ که دشمن تلاش دارد چرخ اقتصاد کشور ما را متوقف کند موضوع جدیدی نیست؛ اما مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط موجود و اهداف ترسیم ‌ شده، با کمک و همدلی بیشتر مصمم ‌ اند تا مشکلات را همانند قبل از پیش رو بردارند. به خاطر داشته باشیم که مشکلات کوچک ‌ ترین خللی در ارادۀ پولادین کارکنان فولاد مبارکه ایجاد نخواهند کرد.
وی از ناامیدی به ‌ عنوان تنها عنصری که می ‌ تواند انسان را از پا درآورد، یاد و تصریح کرد: با توکل بر خدا و با برنامه ‌ ریزی ‌ های حساب ‌ شده ‌ ای که با همت بلند مدیریت و کارکنان تدارک دیده ‌ ایم، برای همۀ موضوعات به دنبال راهکارهای مناسب هستیم و اجازه نخواهیم داد که گام ‌ های استوارمان متزلزل شود.
توجه روزافزون به بومی ‌ سازی تجهیزات بخش دیگری از سخنان مدیرعامل فولاد مبارکه بود. وی در این زمینه گفت: با قوت بیشتری نسبت ‌ به گذشته در این مسیر گام برخواهیم داشت؛ همچنان که در نمایشگاه بومی ‌ سازی تهران با همکاری شرکت ‌ های سازندۀ داخلی و شرکت ‌ های دانش ‌ بنیان به راهکارهای ارزشمندی دست یافتیم.
مهندس عظیمیان با تأکید بر این ‌ که فولاد مبارکه حرکت جمعی متوازن را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ما این شعار را در کاهش هزینه ‌ ها، بومی ‌ سازی تجهیزات و بهره ‌ وری و تعالی نیروی انسانی با قوت هرچه بیشتر عملیاتی خواهیم کرد.
مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به آموزه ‌ ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دشمن، جنگ اقتصادی به راه انداخته است، اما ما در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم تا آخرین نفس و آخرین قطرۀ خون در راه سربلندی کشور ایستادگی و مبارزه کنیم.
بخش دیگری از سخنان مهندس عظیمیان به عملکرد کارکنان اختصاص یافت. وی در این خصوص تصریح کرد: کار و تلاش برای سربلندی و عزت کشور وظیفۀ همۀ مدیران و کارکنان شرکت و قدردانی از این مجاهدت ‌ ها بر عهدۀ مدیریت ارشد سازمان است که صمیمانه از همۀ این تلاش ‌ ها قدردانی می ‌ کنیم.
وی از تـــــــوجه شــــــــرکت فــــولاد مبـــارکه به مسئولیت ‌ های اجتماعی به ‌ عنـــوان یکی دیگر از راهبردهای اصلی شرکت یاد کرد و با تأکید بر این ‌ که فولاد مبارکه همانند قبل به مسئولیت ‌ های اجتماعی خویش پایبند است، اظهار داشت: در چارچوب مقررات شرکت، در این راه نیز همچنان در خدمت مردم شریف کشور خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد در این خصوص به ‌ گونه ‌ ای عمل کنیم که در مسیر توسعۀ متوازن و با ارائۀ خدمات هرچه بیشتر به جامعه، ازجمله حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ورزش، شور و نشاط و امید بیشتری برای هم ‌ وطنان به ارمغان آوریم.
مدیرعامل فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان گفت: ان ‌ شاءالله با همت و همدلی مدیریت و کارکنان شرکت و با حمایت همۀ مسئولان، از این پس نیز بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار