نایب‌قهرمانی آسیا را در کارنامه دارم

ملی‌پوش اصفهانی اسکیت گفت: 5 سال هست که عضو تیم ملی اسکیت فری‌استایل هستم و سابقه نایب‌قهرمانی در آسیا را دارم.

ملی‌پوش اصفهانی اسکیت گفت: 5 سال هست که عضو تیم ملی اسکیت فری‌استایل هستم و سابقه نایب‌قهرمانی در آسیا را دارم.

به گزارش فارس، وقتی در کشور حرف از اسکیت زده می‌شود همه نگاه‌ها به اصفهان دوخته می‌شود و می‌توان گفت اصفهان حرف نخست را در این ورزش در کشور می‌زند.

رشته اسکیت بخش‌های مختلفی دارد اما بخش فری‌استایل آن اختصاصی اصفهانی‌ها است و علاوه بر این‌که سرمربی تیم ملی احسان حبیب‌آبادی از مربیان دیار نصف‌جهان است، ورزشکاران زیادی از اصفهان به تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

رضا لسانی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص ورود به رشته اسکیت اظهار داشت: 12 سال است که به این رشته ورزشی وارد شده‌ام و 5 سال هست که عضو تیم ملی اسکیت فری‌استایل هستم.

ملی‌پوش اصفهانی و جوان اسکیت با اشاره به مربیان خود گفت: احسان حبیب‌آبادی مربی اصلی من است که از بچگی با وی کار کرده‌ام، آرش رستمیان دیگر مربی من بوده است که هر دو زحمات زیادی برای من کشیده‌اند.

وی در ادامه در خصوص افتخاراتی که کسب کرده نیز عنوان داشت: نایب‌قهرمانی آسیا در مسابقات آسیایی کره جنوبی را دارم، همچنین 2 طلا و یک نقره در مسابقات جهانی مارشال‌کاپ کسب کرده‌ام.

لسانی در پایان بیان داشت: وضعیت اسکیت اصفهان بعد از روی کار آمدن رئیس هیأت جدید پیشرفت زیادی داشته است، در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و با کمک اداره ورزش نجف‌آباد مشکل زمین تمرینی هم ندارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار