نظارت بر کیفیت محصولات در بازارهای کوثر افزایش می یابد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از نظارت دوبرابری بر محصولات و کالاهای بازارهای روز کوثر شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

نظارت بر کیفیت محصولات در بازارهای کوثر افزایش می یابد


به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد در برنامه اینجااصفهان اظهارکرد: سازمان میادین سعی کرده است در ایام ماه مبارک رمضان در 13بازار روز کوثر ، محصولات و اقلام اصلی مردم از قبیل گوشت، مرغ ،برنج، حبوبات، شکر و غیره را به وفور و با نرخ متعادل و تخفیفات ویژه در اختیار مردم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام نظارت ها بر فعالیت بازارهای کوثر دو برابر شده، افزود: باتوجه به حجم زیاد عرضه کالا ، 2 اکیپ به صورت گردشی از سیستم دامپزشکی و بهداشت با نظارت سازمان بر محصولات نظارت می کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این ایام دو طرح فروش ویژه برنامه ریزی شده که یکی از آنها پنج روز قبل‌از ماه مبارک رمضان شروع شد و روز دوم ماه رمضان به پایان رسید و طرح دوم همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با پنج کالا اجرا می شود.

کشاورز راد با اشاره به ساعات فعالیت ماه مبارک رمضان گفت: بازارهای روزکوثر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۱ به صورت یکسره فعال هستند.

وی از شهروندان خواست اگر به صورت حضوری در این فروشگاهها مراجعه کردند، انتقادات خود را به ناظران فروشگاه که به صورت تمام وقت در بازارها حاضر هستند، در میان گذارند تا بتوانیم با رفع موضوع، به شهروندان خدمت رسانی بیشتری کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اصفهان با اشاره به اینکه به محوریت کار با توجه به شعارتعیین شده توسط مقام معظم رهبری ( اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال) عرضه کالاهای ایرانی است، گفت: تحقق این شعار به صورت خاص عرضه کالاهای بومی و اصفهانی در بازارهای کوثر موفقیت آمیز بوده است و شهروندان نیز از این طر ح استقبال کرده اند.

کشاورز راد تاکید کرد: بازارهای روز کوثر از سال ۱۳۸۹ جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار با هدف تامین نیاز و مایحتاج روزمره شهروندان در نقاط مختلف شهر احداث شد و توانست همواره با موفقیت و تحصیل رضایت مردم همراه شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان در طول سال های گذشته توانسته است با نظم بخشیدن به بازارهای روز، عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتری مداری، حفظ حقوق مصرف کننده و حمایت از آن را جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به اینکه بازارهای روز کوثر زمینه ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی است، تصریح کرد: از طریق این بازارها مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار و سایر نیازهای ضروری مردم با کیفیت و قیمت مناسب، بدون واسطه و با نظارت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کشاورز راد با اشاره به اینکه در هر بازار کوثر یک نفر نماینده مقیم و یک نفر دامپزشک مقیم طبق هماهنگی با اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای نظارت بر محصولات گوشتی و پروتئینی حضور دارند، ادامه داد: شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ جهت ارتباط بی واسطه شهروندان با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان و به منظور ارایه پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار