صادقی : داوری بازی‌ دور از انصاف بود

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: بازی با نیروی زمینی به‌گونه‌ای بود که هر تیمی اشتباه می‌کرد، نتیجه را نیز واگذار می‌کرد و اشتباهات ما اندکی بیشتر بود.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: بازی با نیروی زمینی به‌گونه‌ای بود که هر تیمی اشتباه می‌کرد، نتیجه را نیز واگذار می‌کرد و اشتباهات ما اندکی بیشتر بود.
کیوان صادقی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی با تیم نیروی زمینی کارون اظهار کرد: تیم نیروی زمینی روی دست هم کار کرده‌اند و این مساله موجب شده تا هماهنگی زیادی داشته باشند. دروازه‌بان آن‌ها نقطه قوت تیم بود که واقعا هرچه زدیم گرفت. بازی به‌گونه‌ای بود که هر تیمی اشتباه می‌کرد، نتیجه را واگذار می‌کرد که اشتباهات ما اندکی بیشتر بود.
وی همچنین افزود: موضوعی که ناراحت کننده بود بحث داوری بود که خیلی یک‌طرفه به سود تیم نیروی زمینی سوت می‌زدند. ما هیچ مسابقه‌ای این‌گونه در خصوص داوری صحبت نمی‌کردیم، اما داوری در این بازی دور از انصاف بود. زحمات تیم‌ها با این سوت‌ها از بین می‌رود که واقعا دلیل این موضوع را نمی‌دانم.
صادقی همچنین افزود: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و تا ۳۰ ثانیه پایانی بازی برابر بود و قصد داشتیم که گل خورده را جبران کنیم، اما با اشتباهات بازیکنان خودمان توپ از دست رفت و بازهم گل دریافت کردیم.
وی در رابطه بازی‌های آینده خاطرنشان کرد: هفته آینده استراحت داریم و هفته بعد در دربی اصفهان با تیم فولاد مبارکه سپاهان بازی خواهیم داشت. ازآنجایی‌که شرایط تیم‌های رده سوم تا ششم به‌گونه‌ای است که با از دست دادن امتیاز جایگاهشان پایین می‌آید و باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده به‌خصوص بازی‌های حساس نتیجه بگیریم که موفق شویم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار