طرح جامع مبارزه با مواد فروش‌ها در اصفهان اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده شدن طرح جامع مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در محله‌ها، نقاط آلوده و کانون‌های جرم خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دغدغه مردم در این حوزه به حداقل ممکن می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده شدن طرح جامع مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در محله‌ها، نقاط آلوده و کانون‌های جرم خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دغدغه مردم در این حوزه به حداقل ممکن می‌رسد.
به گزارش تسنیم ، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: بی تردید بزرگترین تحولی که پس از انقلاب اسلامی در پلیس کشور ما به وجود آمد تغییر در رویکردها بود.
وی رویکرد پلیس در رژیم طاغوت را مخدوم، خادمی عنوان کرد و افزود: امروز رویکرد نیروی انتظامی به خادم، مخدومی تغییر پیدا کرده و این نیرو خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و این کار را بدون هیچگونه منتی انجام می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان موضوع مواد مخدر را یکی از آسیب‌های جدی جامعه امروز برشمرد و گفت: در این راستا نیروی انتظامی اولویت اول برنامه‌های خود را به این موضوع اختصاص داده و با جدیت آن را دنبال می‌کند به طوری که در سال جاری ماموران پلیس استان موفق شدند بیش از 28 تن انواع مواد مخدر را کشف شده که البته کشف این مقدار مواد در مدت مذکور، رکورد کم سابقه ای برای مجموعه فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مدت همچنین 145 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و بیش از 17هزار نفر اعم از قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، نگهدارنده، حمل کننده و معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار معصوم بیگی با اشاره به عزم راسخ نیروی انتظامی برای مقابله جدی با معضل مواد مخدر خطاب به مردم منطقه جوی آباد، بیان کرد: پلیس با شما و در کنار شما است و ما آمادگی داریم به هر میزان که نیاز باشد در این منطقه طرح اجرا کنیم البته خود شما هم باید به صورت جدی وارد میدان شده و از اقداماتی که صورت می گیرد حمایت کنید.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: تقریباً 2 ماه است که در منطقه جوی آباد شهرستان خمینی شهر طرح‌هایی در خصوص مقابله با خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد و مردم این محل با ارسال پیامک و یا به صورت حضوری و تماس تلفنی مراتب تقدیر و تشکر خود را از اجرای این طرح‌ها ابراز کردند.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه تردید ندارم موضوع خرید و فروش مواد مخدر به دلیل عزم بلندی که در مردم این منطقه وجود دارد قابل ریشه کن شدن است، اظهار داشت: همیشه هرکاری که مردم وارد میدان شدند آن کار به سرانجام خوبی رسیده است.
وی افزود: در دفاع مقدس با وجود اینکه تمام دنیای استکبار روبروی ما قرار داشت اما چون مردم وارد میدان شدند توانستیم شرایط را به نفع خود تمام کرده و تمام نقشه‌ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم، امروز هم نیاز داریم که مردم درعرصه مبارزه با مواد مخدر وارد میدان شوند و یک نفرت عمومی نسبت به این موضوع ایجاد شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از آماده شدن طرح جامع مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در نقاط آلوده و کانون‌های جرم خبرداد و ادامه داد: پس از کامل شدن این طرح مردم این نقاط شاهد حضور پررنگ تر و متفاوت تر از گذشته نیروی انتظامی خواهند بود و با همکاری مردم و مسئولان دستگاه‌ها می‌توانیم دغدغه‌های مردم ساکن در این مناطق را به حداقل ممکن برسانیم.
وی بخش دیگری از طرح مذکور را آگاه‌سازی عمومی نسبت به پیامدهای مواد مخدر با استفاده از ظرفیت کارشناسان مشاوره و مددکاری برشمرد و گفت: در این خصوص پلیس استان آمادگی دارد تا مشاوران خود را به این مناطق اعزام کند تا آسیب‌های مواد مخدر و پیامدهای مصرف آن را برای مردم تشریح کنند ضمن اینکه چنین ظرفیتی در بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌ها و دانشگا‌ها نیز وجود دارد و آنها نیز می‌توانند در این عرصه به میدان بیایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار