"عشق من، حامد بهداد" به فرشچیان می‌آید

خاطرات خوش گذشته و تمایل عامه مردم به ارتباط با سلبریتی‌ها موضوع تئاتری است که قادر طباطبایی زواره آن را به‌زودی در تماشاخانه اصفهان روی صحنه می‌برد.

خاطرات خوش گذشته و تمایل عامه مردم به ارتباط با سلبریتی‌ها موضوع تئاتری است که قادر طباطبایی زواره آن را به‌زودی در تماشاخانه اصفهان روی صحنه می‌برد.
طراح و کارگردان تئاتر "عشق من حامد بهداد" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان درباره جزییات این تئاتر اظهار کرد: نمایشنامه این اثر بر اساس متنی است که افشین هاشمی آن را بر اساس نمایشنامه "رضا بیک ایمانوردی" به قلم ابراهیم مکی نوشته و بازیگرانی چون میلاد فروتنیان و محمد کربلایی در آن ایفای نقش می‌کنند.
طباطبایی زواره با اشاره به موضوع تئاتر خود ادامه داد: "عشق من حامد بهداد" تئاتری اجتماعی و روایتی از برخورد دو عشق سینماست که طی اجرا، حوادثی با درون‌مایه طنز برای آن‌ها اتفاق می‌افتد تا به ما بگوید لازم است بعضی وقت‌ها به خاطره‌های خوش گذشته رجوع کنیم.
وی افزود: بخشی از وظیفه ما هنرمندان زنده کردن نوستالژی‌هایی است که مخاطبان با تئاتر و سینما داشته‌اند. در این تئاتر مباحثی مطرح می‌شود که ممکن است شکل امروزی نداشته باشد اما مسئله امروز است و به سلبریتی ها و اینکه آدم‌ها دوست دارند خودشان را به آن‌ها وابسته بدانند می‌پردازد.
این کارگردان تئاتر استقبال مخاطبان را کلید حل مشکلات تئاتر اصفهان دانست و گفت: وضعیت کلی تئاتر ما آینه وضعیت کلی جامعه ماست به همین دلیل گاهی حالش خوب است و گاهی هم بد. نکته‌ای که نباید از آن غفلت ورزید این است که اصفهان شهری با پتانسیل فرهنگی بالاست اما مردم آن، آن‌طور که بایدوشاید از هنر همشهری‌های خود حمایت نمی‌کنند.
او یادآور شد: علت فعالیت هنرمندان ما در اصفهان ناتوانی از مهاجرت به تهران نبوده، بلکه آن‌ها در زمانه‌ای که همه به خودشان می‌اندیشند به شهرشان اندیشیده‌اند و دوست داشته‌اند برای این شهر کاری انجام بدهند. حضور پررنگ اصفهان در جشنواره تئاتر فجر امسال نشان داد که ما قدرت داریم اما مخاطب نداریم. بالا رفتن کیفیت اجراها و ایجاد سالن‌های بهتر در گرو استقبال مخاطب است، هرچند، نقش سازمان‌های متولی فرهنگ را در نهادینه کردن امر حمایت از هنر در دل مردم نیز نباید نادیده گرفت.
به گزارش ایسنا، تئاتر "عشق من حامد بهداد" از سوم تا 16 بهمن‌ماه هر شب رأس ساعت 19 در تماشاخانه اصفهان مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان روی صحنه می‌رود و اجرای روز نخست این تئاتر نیز ویژه اصحاب رسانه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار