مدل شومیز زنانه و دخترانه با طرح های مجلسی و شیک

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح ها را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل شومیز زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح ها را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.
شومیز از انواع لباس های ساده و مجلسی زنانه است که توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است. مدل شومیز های زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل ها، شومیز با طرح و رنگ مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.
شومیز از انواع لباس هایی است که در طرح های مختلف دوخته می شود و این مدل لباس از الگویی ساده برخوردار است و می توانید آن را با هر نوع لباسی نظیر دامن کوتاه یا بلند و شلوار و سارافون و … بپوشید و ست کنید. مدل شومیز مجلسی و شیک
شومیزها در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین و آستین کوتاه دوخته می شوند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه تصاویری از انواع مدل شومیز مجلسی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.
برای دوخت شومیزها از انواع پارچه های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و شومیز گیپور و شومیز حریر از انواع طرح های شیک و خاص لباس مجلسی هستند و شما می توانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.
شومیزهای حریر در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شومیزهای گلدار حریر زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این مدل لباس های مجلسی برای افرادی که تمایل دارند ظاهری به روز و در عین حال زیبا داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. شومیزهای ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشند مناسب هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار