خبرنگاران اقتصادی اصفهان امروز در جایگاه‌های برتر استان قرار گرفتند

خبرنگاران اقتصادی روزنامه اصفهان امروز در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری استان اصفهان (ابوذر) موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

چهارمین جشنواره خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری استان اصفهان (ابوذر) با حضور مسئولان کشوری و لشکری، اهالی رسانه و خانواده‌های معظم شهدا در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش اصفهان امروز، دبیرخانه این دوره از جشنواره در شهریورماه آغاز به کار کرد و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای دریافت آثار صورت گرفت و بیش از 600 اثر از 40 رسانه در محورهای‌ ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، چهل‌سالگی انقلاب، سواد رسانه‌ای، امربه‌معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ صبر، خانواده و سبک زندگی و نقش اصناف در حمایت از کالای ایرانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

این جشنواره با هدف ایجاد رقابتی سالم برای پویایی رسانه‌­ها به منظور تقویت و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در قالب­های یادداشت، گزارش، مصاحبه، گفت‌وگو، خبر، عکس و چند رسانه­‌ای برگزار شد.

در پایان این جشنواره و پس از بررسی آثار و داوری آنها توسط هیئت‌داوران، در مجموع از 20 خبرنگار برتر استان اصفهان در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد که «احمدرضا منزه» دبیر اقتصادی روزنامه «اصفهان امروز» موفق شد در بخش اقتصادی حائز رتبه برتر در استان اصفهان شود و جایگاه اول را تصاحب کند.

«احمدرضا منزه» به‌عنوان خبرنگار «اصفهان امروز» سال گذشته نیز موفق شد به نمایندگی از استان اصفهان، مقام نخست کشور در جشنواره خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری کشور (ابوذر) را تصاحب کند و به عنوان برترین خبرنگار اقتصادی کشور شناخته شود.

اثر «محمد منزه» خبرنگار اقتصادی روزنامه «اصفهان امروز» نیز در چهارمین جشنواره خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری استان اصفهان (ابوذر) به‌عنوان اثر قابل‌تحسین شناخته و معرفی شد.

آثار اقتصادی شرکت‌کننده در این جشنواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند به گونه‌ای که تحسین هیئت داوران این دوره را به دنبال داشت و نماینده هیئت داوران در آیین اختتامیه جشنواره، آثار اقتصادی راه یافته به مراحل پایانی داوری را در بالاترین سطح کیفیت برشمرد و از خالقان این آثار قدردانی ویژه کرد.

شایان ذکر است، روزنامه اصفهان امروز در آخرین رتبه‌بندی رسانه‌ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان برترین روزنامه استان اصفهان معرفی شد و در میان روزنامه‌های بزرگ کشور در جایگاه 16 کشور قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار