دستگاه‌ها در امور شهرداری دخالت نکنند

شهردار اصفهان گفت: مشکلات بزرگ با تدبیر حل شدنی است، شهرداری‌ها نباید اجازه دهند هیچ دستگاهی در اموری که مربوط به آنان نیست دخالت کند.

شهردار اصفهان گفت: مشکلات بزرگ با تدبیر حل شدنی است، شهرداری‌ها نباید اجازه دهند هیچ دستگاهی در اموری که مربوط به آنان نیست دخالت کند.
به گزارش ایسنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز در نشست شهرداران استان با استاندار، اظهار کرد: امیدوارم این جلسه بنیان صحیحی را در شهرداری اصفهان برقرار کند تا خلا ایجاد شده با هماهنگی و انسجام شهرداران جبران شود.
وی ادامه داد: یک نهاد جدید در استان پایه ریزی شد تا انسجام بین شهرداران به وجود بیاید و باید در سازمان همیاری‌ها سیاستی اندیشیده شود تا پایگاهی برای جلسات هم‌اندیشی شهرداران باشد و اگر این سازمان در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد مسائل مربوط به ارتباط با متولیان امور حل خواهد شد.
نوروزی تصریح کرد: در سال آینده باید از انسجام بین شهرداری‌ها استفاده کرد. چراکه سال آینده به دلیل کمبود بودجه شرایط سخت‌تر است و برای حل این مشکل باید با نهادهای حکومتی تعامل انجام و مشارکت در سرمایه گذاری‌ها را تقویت شوند.
شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: نقش شهرداران باید پرنگ و نقش دستگاه‌های دولتی نیز باید واقع‌بینانه شود، اگر هم‌افزایی انجام نشود در سال آینده با مشکلات بزرگی مواجه هستیم. اما بنده معتقدم مشکلات بزرگ با تدبیر حل شدنی است. شهرداری‌ها نباید اجازه دهند هیچ دستگاهی در اموری که مربوط به آنان نیست دخالت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار