برنامه‌های توسعه حمل و نقل پاک در اصفهان ادامه پیدا می‌کند

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های توسعه حمل و نقل پاک ادامه پیدا می‌کند، گفت: یکی از اقدامات لازم در این زمینه فراهم کردن استفاده از خودروهای برقی است.

برنامه‌های توسعه حمل و نقل پاک در اصفهان ادامه پیدا می‌کند

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره برنامه‌های دوره جدید شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: مهمترین نکته مورد نظر شورای شهر جدید بحث شفاف سازی است، ما به دنبال این هستیم تا در همه زمینه‌ها و مباحث مربوط به شهرداری شفاف سازی را در دستور کار و اولویت خود قرار دهیم.
وی با بیان اینکه دومین اقدام ما اجرای طرح‌هایی است که برابری را در مناطق مختلف شهر ایجاد کند، افزود: باید برای رسیدن به این هدف و توسعه همزمان مناطق مختلف اصفهان، طرح‌های بسیاری را به مناطق فقیر نشین شهر نیز ببریم تا توزیع امکانات به صورت عادلانه انجام شود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه‌های این شورا پیرامون مهمترین معضلات شهر از جمله ترافیک و آلودگی هوا گفت: به دنبال این هستیم تا با راه اندازی هرچه زودتر مترو از بار این ترافیک تا حدی کاسته شود و در راستای تلطیف هوای شهر بکوشیم.
وی با بیان اینکه برخی برنامه‌های انجام شده در زمینه حمل و نقل پاک باید ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای مانند سه‌شنبه‌های بدون خودرو، توسعه دوچرخه سواری، تبلیغات برای کاهش تردد اتومبیل‌های تک سرنشین در سطح شهر و کنترل ترافیک از جمله این مباحث است که البته در بخش فرهنگی باید به آنها پرداخته شود.
جوادی افزود: یکی از اقدامات لازم در این زمینه فراهم کردن استفاده از خودروهای برقی است که سبب کاهش آلودگی در کلانشهر اصفهان خواهد شد.
وی درباره موضوع آب زاینده رود ادامه داد: همچنین موضوع مهم دیگر بحث زنده نگه داشتن رودخانه زاینده رود است، هرچند این موضوع وظیفه شورا نیست اما هدف ما هماهنگی با مقامات کشوری و استانی پیرامون این موضوع خواهد بود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برنامه شورا برای انتخای شهردار بیان کرد: گزینه‌ای به عنوان شهردار مطرح نشده است، به دنبال تشکیل کارگروهی هستیم تا براساس معیارهای لازم رزومه افراد را دریافت کرده و براساس آن در این زمینه تصمیم گیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال مشخص کردن معیارهای علمی براساس موارد مشابه کلانشهرها و شهرهای دیگر دنیا هستیم، طبق این معیارها رزومه افراد دریافت می‌شود و با انجام مصاحبه و دفاع از برنامه‌های این افراد، می‌توانیم به گزینه مورد نظر دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار