«سندباد و سارا» برای نوجوانان روی پرده رفت

در هفته اول بهمن ماه و آخرین اکران‌های پیش از جشنواره فجر 2 فیلم جدید با عنوان‌های «ترانه» و «سندباد و سارا» در این هفته به اکران در آمده‌اند.

در هفته اول بهمن ماه و آخرین اکران‌های پیش از جشنواره فجر 2 فیلم جدید با عنوان‌های «ترانه» و «سندباد و سارا» در این هفته به اکران در آمده‌اند.

به گزارش فارس، در هفته اول بهمن ماه و آخرین اکران‌های پیش از جشنواره فجر 2 فیلم جدید بر روی پرده نقره‌ای خواهند رفت؛ فیلم سینمایی «ترانه» و «سندباد و سارا» 2 فیلم جدیدی هستند که از این هفته میهمان سینماهای نصف جهان شده‌اند.

همچنین در این میان فیلم‌های سینمایی دیگر هم نیز به اکران در می‌آیند که در ساعت و سالن‌های مختلف هر یک از سینماهای نام برده شده به نمایش گذاشته می‌شوند و مردم می‌توانند آخرین روزهای هفته خود را با تماشای هر یک از این فیلم‌ها در سینماها سپری کنند.

* سینما سپاهان

در لیست اکران فیلم‌های سینمایی سینما سپاهان شاهد 4 فیلم با نام‌های «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «کلمبوس» و «پاستاریونی» هستیم؛ سانس شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:30 خواهد بود و تا ساعت 23:00 ادامه خواهد داشت، علاقه‌مندان می‌توانند در سانس‌های مختلف به این سینما بروند و به تماشای فیلم مورد نظر خود بنشینند.

* پردیس سینمایی ساحل

در این سینما فیلم‌های «ترانه»، «سندباد و سارا»، «تخته گاز»، «درساژ»، «قانون مورفی»، «دزد و پری2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس»، «میلیونر میامی»، «پاستاریونی»، «پیشونی سفید2»، «هزارپا» و یک فیلم از هنر و تجربه با نام «آندرانیک» اکران خواهند شد؛

در این سینما فیلم‌ها هر کدام در سالن‌های مختلف و همچنین در ساعت‌های متفاوتی اکران می‌شوند؛ ساعت آغاز این فیلم‌ها از 10:15 خواهد بود و ساعت پایانی این فیلم‌ها تا ساعت 23:15 است، مردم می‌توانند در هر یک از سانس‌های این سینما به پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

* سینما قدس

در این سینما 3 فیلم کمدی «تخته گاز»، «قانون مورفی» و «کلمبوس» اکران خواهند شد؛ ساعت شروع فیلم‌ها از 10:30 و ساعت تمام شدن این فیلم‌ها تا 20:45 خواهد بود، همچنین در سینما فلسطین فیلم سینمایی «قانون مورفی» اکران می‌شود.

* پردیس سینمایی چهارباغ

پردیس سینمایی چهارباغ میزبان فیلم‌های «تخته گاز»، «درساژ»، «قانون مورفی»، «دزد و پری2»، «اتاق تاریک»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «مارموز»، «کلمبوس» و «پاستاریونی» در آخر هفته شده است؛ علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند در این سینما از ساعت 10:30 که سانس شروع فیلم‌ها است تا ساعت 23:59 که سانس پایانی این فیلم‌ها خواهد بود اوقات آخر هفته خود را سپری کنند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

اکران فیلم‌های «سندباد و سارا»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «دزد و پری 2»، «اتاق تاریک»، «مارموز»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «کلمبوس» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» از ساعت 10:15 خواهد بود و تا ساعت 22:15 این اکران ادامه خواهد داشت.

در این سینما چند فیلم از هنر و تجربه نیز به اکران در می‌آیند؛ «آن‌ها»، «دنیا تنهایی کم ندارد»، «جنبل»، «جوجه‌ها آخر پاییز جیغ می‌کشند»، «تالان»، «در جستجوی فریده» و «گلدن تایم» فیلم‌های هنر و تجربه‌ای هستند که به اکران گذاشته شده‌اند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «ترانه» در سال 1396 با ژانری اجتماعی ساخته شده است؛ کارگردانی این فیلم بر عهده مهدی صاحبی و تهیه کنندگی این فیلم بر عهده محمدتقی انصاری است، داستان این فیلم از این قرار است که« ترانه داستان زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیر رسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند»

* جدول فروش

در صدر جدول فروش فیلم سینمایی «قانون مورفی» قرار گرفته است؛ این فیلم پس از گذشت 3 هفته در 175 سینما بیش از 1 میلیارد و 504 میلیون تومان فروش داشته است، دومین فیلم پر فروشی که در جدول قرار دارد فیلم سینمایی «کلمبوس» است؛ این فیلم در 4 هفته و در 38 سینما بیش از 154 میلیون تومان فروش هفتگی خود را داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار