تعطیلات آخر هفته را به کویر نروید

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: برای روز پنجشنبه وزش باد در نواحی غربی و نیز با شدت بیشتر در نواحی شرقی همراه با گرد وخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلات آخر هفته را به کویر نروید

حسن خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر روی استان می باشد که بر این اساس تا پایان هفته در اکثر نقاط استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی‌ ابری در بعدازظهر، غبار صبحگاهی و شبگاهی وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: برای روز پنجشنبه وزش باد در نواحی غربی و نیز با شدت بیشتر در نواحی شرقی همراه با گرد وخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این که هنوز برای نواحی شرق و شمال شرق باد شدید یا توفان شن پیش‌بینی نشده تاکید کرد: امکان وزش باد و متعاقبا گرد و غبار محلی به صورت موقتی هست که درصورت نیاز در ساعات آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی به روند دما در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان اشاره کرد و گفت: در اکثر نقاط استان دما 1 تا 2 درجه افزایش خواهد داشت، دمای هوای اصفهان امروز به 35 می‌رسد و برای فردا صبح در خنکترین زمان دمای اصفهان 21 خواهد بود، البته روز جمعه و اوایل هفته آینده با روند کاهشی دما روبرو هستیم.

خدابخش در پایان خاطرنشان کرد: گرم‌ترین نقاط استان خوروبیابانک و چوپانان با 40درجه سانتی‌گراد و خنک ترین قسمت بوئین‌میاندشت با دمای 5 درجه بالای صفر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار