١٠هزار تومان ؛ قیمت بلیت‌های نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر از جزییات مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و تعیین مبلغ بلیت‌های این جشنواره خبر داد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر از جزییات مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان و تعیین مبلغ بلیت‌های این جشنواره خبر داد.
محمد پناهی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با سخنرانی استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان آغاز می شود و اصلی ترین بخش های آن شامل تجلیل از یک هنرمند پیشکسوت اصفهان و خانواده شهدای هنرمند است. وی افزود: آیتمی نیز برای حمایت از فیلم های تولید شده در اصفهان آماده شده که پخش خواهد شد و در نهایت مروری بر هشت دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر در اصفهان خواهیم داشت. مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر با اشاره به معرفی هنرمندانی که قرار است در آیین افتتاحیه از آن ها تجلیل شود گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اسامی چند تن از هنرمندانی که تا کنون از آن ها تجلیل به عمل نیامده فهرست کرده و تعیین شدن نام فرد یا افرادی که در مراسم از آن ها تجلیل می شود مستلزم طی شدن پروسه اداری آن در اداره کل ارشاد است.
پناهی نژاد با بیان اینکه نرخ های پیشنهادی پردیس سینمایی سیتی سنتر برای تعیین قیمت بلیت های جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده اظهار کرد: در نهایت با تصویب این اداره کل مقرر شد که هر بلیت با مبلغ ١٠هزار تومان از سایت سینما تیکت و گیشه در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان 12 بهمن ماه رأس ساعت 15 در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار