آذری: اجازه نمی‌دهم کسی حق ذوب‌آهن را ضایع کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شایعات به وجود آمده درباره ممانعت این باشگاه از بازی کردن تبریزی برای استقلال را رد کرد و گفت: قوانین اجازه این کار را نمی‌دهد و ما فقط می‌توانیم به‌دنبال زنده کردن حق و حقوق مالی تیم باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شایعات به وجود آمده درباره ممانعت این باشگاه از بازی کردن تبریزی برای استقلال را رد کرد و گفت: قوانین اجازه این کار را نمی‌دهد و ما فقط می‌توانیم به‌دنبال زنده کردن حق و حقوق مالی تیم باشیم.
سعید آذری در گفت‌وگو با تسنیم ، انتقادات مطرح شده درباره انفعال باشگاه ذوب‌آهن در نقل و انتقالات را درست ندانست و اظهار داشت: ذوب‌آهن در ابتدای فصل بازیکنان خوبی را جذب کرد و در هر پست 3 بازیکن در اختیار دارد. بازیکنان جدا شده با نظر سرمربی از تیم جدا شده‌اند و ما نگرانی در خصوص جایگزینی آنها نداریم. شما کمیت را می‌بینید، اما برای ما کیفیت مهم است. درست است که 4 تا 5 خروجی داشته‌ایم، اما به طور مثال در پست دفاع وسط که عارف غلامی از تیم جدا شد، 5 بازیکن داشتیم.
وی درباره فعالیت نقل‌ و انتقالاتی ذوب‌آهن افزود: حرکت ما باید بر اساس بودجه‌ای باشد که در اختیار داریم. در جلسه هیئت مدیره، باشگاه مجاب شد که با توجه به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم 2 بازیکن با کیفیت جذب کنیم. ما با منصوریان جلساتی داشته‌ایم و ایشان تشخیص داده‌ است که با وجود بازیکنان جدا شده از تیم، به 3 بازیکن دیگر نیاز داریم و بر همین اساس محمدرضا خلعتبری جذب شد. یک بازیکن دیگر نیز در این هفته به ما اضافه خواهد شد و احتمال آنکه بازیکن دیگری نیز جذب شود بسیار بالا است.

ذوب‌آهن به دنبال مهاجم خارجی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره بازیکن مدنظر ذوب‌آهن ادامه داد: این بازیکن خارجی است و در پست مهاجم بازی می‌کند و جایگزین ادی هرناندز خواهد شد.

آذری درباره روند ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: بچه‌هایی که الان در تیم حضور دارند، همان بازیکنانی هستند که فصل گذشته برای ذوب‌آهن بازی کرده و نتایج بسیار خوبی را به دست آوردند. برخی عوامل خاص باعث شد که در نیم‌فصل نخست نتوانیم نتیجه بگیریم و فراز و نشیب در همه تیم‌ها وجود دارد. ذوب‌آهن 5 سال جزو بهترین تیم‌های ایران بوده و مطمئناً در نیم‌فصل دوم شرایط تیم بهتر خواهد شد.

وی شایعات به وجود آمده درباره ممانعت ذوب‌آهن از بازی کردن مرتضی تبریزی برای استقلال را رد کرد و گفت: قوانین اجازه این کار را نمی‌دهد و فقط می‌توانیم دنبال زنده کردن حق و حقوق مالی تیم باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از استقلال بیان داشت: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند و نمی‌دانم ما باید با چه کسی صحبت کنیم. در این مدت تنها موفق شده‌ایم با اسپانسر باشگاه استقلال که چک را صادر کرده است، جلسه بگذاریم و قرار شده که طلب ما به انضمام دیرکرد آن پرداخت شود. اما شکایت ما از باشگاه استقلال همچنان در بعد مالی پابرجا خواهد بود و تا من در ذوب‌آهن باشم، اجازه نمی‌دهم کسی حق باشگاه را ضایع کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار