یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۳ باند قاچاق و کشف یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای عملیات یک روزه مرصاد۲۶ خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۳ باند قاچاق و کشف یک تن و ۲۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای عملیات یک روزه مرصاد۲۶ خبر داد.
به گزارش تسنیم ، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در راستای مقابله با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، عملیات مرصاد 26 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان طراحی و پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و پلیسی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این عملیات یک روزه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری واحدهای اجرایی و عملیاتی موفق شدند 3 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرزهای جنوب شرقی کشور اقدام به بارگیری مواد مخدر به مقصد استان‌های مرکزی ، اصفهان و تهران کرده بودند را هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام این عملیات در مجموع یک تن و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 124 کیلوگرم تریاک، 22 کیلوگرم هروئین، 97 کیلوگرم مرفین و 53 کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی از دستگیری 14 قاچاقچی و توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد و ادامه داد: تمام متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس مصمم به برخورد قاطع با خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر از سطح جامعه است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 17 هزار نفر اعم از قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش، حمل کننده، نگهدارنده مواد مخدر و معتاد متجاهر در سطح استان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف محموله داروی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله قرص زینک پلاس قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ سعید سلیمیان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق با هدف تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، عملیات ویژه نظارت و کنترل بر باربری‌های سطح شهر اصفهان را اجرا کردند.

وی افزود: در این عملیات از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان بازرسی شد که 64 کارتن قرص زینک پلاس خارجی کشف و مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر دراین رابطه بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ سلیمیان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: انبارهای حاشیه شهر اصفهان مستمرا توسط پلیس کنترل می‌شوند و شهروندان نیز در نظر داشته باشند که منازل مسکونی خود را به افرادی که قصد دارند به عنوان انبار از آن استفاده کنند اجاره ندهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار