آرا: اصفهان مهد والیبال ایران است

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: اتفاقاتی که در والیبال بانوان خیلی نادر بود را در بازی با ذوب آهن شاهد بودیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو گفت: اتفاقاتی که در والیبال بانوان خیلی نادر بود را در بازی با ذوب آهن شاهد بودیم.

راحله آرا در رابطه با بازی هفته آخر تیم نامی نو در مقابل ذوب آهن در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شناخت کاملی از تیم والیبال بانوان ذوب آهن داشتم، هفته قبل از بازی با این تیم دائم به بازیکنانم تذکر می‌دادم که بازی سختی در پیش رو داریم؛ البته این قدرت در ذوب آهن برای ما جای بسی افتخار است چون ریشه ذوب آهن به اصفهان بر می گردد.

وی ادامه داد: قطعاً تعداد تماشاچیان که برای حمایت به ذوب آهن به سالن آمده بودند بیشتر بود، اما سخت ترین قسمت این رقابت، احتیاج مبرم ذوب آهن به برد، برای قهرمانی در لیگ برتر والیبال بانوان بود.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو با انتقاد از داوری بازی ذوب آهن و نامی نو، افزود: شروع خوبی نداشتیم ضمن اینکه جو سنگین سالن نیز غالب شد، اما داوری تنها چیزی بود که خیلی باعث آزارم شد. داور هیجان بالایی داشت، در حین قضاوت استرس زیادی را تحمیل می‌کرد و می خواست هرچه زودتر این بازی تمام شود، این در حالی است که داور در تمام لحظات باید بازی را مدیریت کند، البته شاید شلوغ بودن سالن باعث ایجاد سرعت سوت های بالای داور بود؛ به گونه ای که من حتی اجازه نداشتنم سرم را برای صدا زدن بازیکن تعویضی بچرخانم و بلافاصله داور سوت سرویس بعدی را می زد.

آرا تصریح کرد: اتفاقاتی که در والیبال بانوان خیلی نادر بود را در بازی با ذوب آهن شاهد بودیم، البته به نظرم این اتفاقات به دلیل هیجان بالای داور صورت می‌گرفت و هیچ عمدی در کار نبود؛ نا هماهنگی داوران با هم باعث شده چندین مرتبه داور دوم برای مشورت پای سکوی داور یک برود.

وی اضافه کرد: بازیکن تعویضی دهه هشتادی نامی نو که فقط به اندازه دو امتیاز در داخل زمین بود و به خاطر عصبانیت به سمت کاپیتان تیم خودمان داد زد، اخطار گرفت. با توجه به اینکه از کارت زرد به عنوان ابزاری برای مهار کردن بازیکن استفاده می‌شود نباید در آن صحنه و برای بازیکن دهه هشتادی که تنها برای دو پوئن به زمین آمده استفاده می‌شد.

سرمربی بانوان نامی نو در رابطه با برگزاری بازی معوقه تیم های "مبنا تجارت کاسپین" و "توپکا بابلسر"، گفت: بهتر بود ابتدا دیدار معوقه توپکا و مبنا انجام می‌گرفت و بعد بازی های هفته آخر را همزمان برگزار می‌کردند تا شائبه ای به وجود نیاید.

وی ادامه داد: دیدار برگشت تیم های توپکا بابلسر و مبنا تجارت کاسپین روز شنبه- ۶ بهمن ماه- ساعت ۱۵ باید برگزار می شد، اما باخت فنی نماینده مازندران به دلیل عدم حضور در میدان صورت پذیرفت.

آرا در رابطه با کسب سکوی سوم توسط تیم جوان نامی نو در لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار کرد: آن چیزی که به دستمان سپرده شد باید به نحوه شایسته تحویل می دادیم تا انگیزه های اسپانسر از بین نرود و در این زمینه تلاش تمام مجموعه باعث شد تا نماینده با شخصیتی از طرف باشگاه نامی نو باشیم. نشان دادیم چیزی از باشگاه هایی که چندین سال فعالیت می کنند نداریم، در نهایت هم دیدید که با یک تیم با میانگین سنی ۲۰ سال و یا حتی کمتر به مقام سوم رسیدیم و از این بابت خوشحالم و از تمامی کسانی که در این راه حامی ما بودند، تشکر می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان مهد والیبال ایران است، اظهار کرد: همانطور که شاهد هستید ذوب آهن توانست قهرمان شود و نامی نو در اولین سال حضور در لیگ برتر والیبال بر روی سکو سوم ایستاد که اینها ثابت می کند، اصفهان مهد والیبال ایران است. هر اسپانسری که وارد والیبال شود فکر نمی کنم ضرر کند و سرمایه گذاری در والیبال استان اصفهان مطمناً در ادامه، خبرهای خوش برای این اسپانسر دارد. برای من افتخار است در مجموعه ای کار کردم که حدود ۹۸ درصد بومی بودند و پیشنهاد می کنم اسپانسرها با علاقه به دنبال تیم داری در این رشته باشند.

سرمربی بانوان نامی نو با تشکر از رسانه ها، گفت: در نهایت از رسانه ها خصوصاً ایمنا که به ورزش بانوان می پردازند، تشکر می‌کنم و من نیز با تائید صحبت‌های مدیر عامل ذوب آهن که از کار رسانه ها در ورزش بانوان به عنوان " یک رسالت اجتماعی " نام بردند امیدوارم همه درک کنند که نشاط و سلامت اجتماع به اینکه ما دختران تندرستی داشته باشیم بر می گردد تا در نهایت جامعه با نشاط تری داشته باشیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار